23/12/2014

Looking for Christmas

I doczekałam się! Albo i nie... pewnie nie tylko ja nie czuję Świąt. Czy to przez śnieg (a właściwie jego brak)? Pewnie po części, ale jakoś... po prostu jest inaczej. Dziwnie. Też czujesz te dziwność? Tak, w tym momencie, teraz. Czujesz? Jest inaczej.

And here it is. Or not... probably i'm not he only one, who doesn't feel Christmas. Is the fault of snow (or rather its lack)? It's just... different. Weird. Do You feel this oddity too? Yes, in this moment. Do You feel? It's just different.
Niestety w te Święta Bożego Narodzenia śnieg u mnie nie zagościł i raczej się go nie spodziewam, bo wątpię, czy jednej nocy temperatura powietrza może zmaleć od 10 do co najmniej 0°C. Trudno mi uwierzyć, że już jutro jest Wigilia. obowiązki domowe poszły mi szybciutko i mam nadzieję, że Wy też jesteście już gotowi, ale nie tylko z jedzeniem i sprzątaniem, lecz gotowi w sercu. Proszę, nie zapominajcie, dlaczego obchodzimy Święta Bożego Narodzenia i spędźcie tegoroczne najlepiej jak do tej pory. 

Unfortunately snow doesn't visit me this Christmas and it rather won't come till the end of these holiday. I can't believe tomorrow it's Christmas Eve! I've done my housework and I hope You're ready for Christmas too. Not only with meals and cleaning, but ready in Your hearts. Please, remeber, why we celebrate Christmas and have the best time in Your life!
Wesołych Świąt wszystkim i wspaniałego Sylwestra!/ Merry Christmas everyone and have a great New Year's Eve!

18 comments:

  1. Wesołych Świąt!
    Zapraszam na świąteczne posty na moim blogu jak i nie tylko! http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. U mnie śnieg zaczął padać ale po świętach :(
    Spełnienia marzeń w Nowym Roku 2015! :**

    ReplyDelete
  3. U mnie jest bardzo mało śniegu :(
    U mnie Giveaway, serdecznie zapraszam :)
    GIVEAWAY KLIKKlik

    ReplyDelete
  4. jakie śliczne zdjęcia!
    u mnie śniegu jest już duuzo ;)

    ReplyDelete
  5. U mnie niestety też śnieg w święta nie zagościł, jednak teraz kiedy już spadł, nie mogę się napatrzeć na ten krajobraz! :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja też zupełnie tych Świąt nie czułam. Super zdjęcia!
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    ReplyDelete
  7. genialny post ♥
    zapraszam oczywiście cieplutko do mnie :)
    http://flemour.blogspot.com/2014/12/choies.html
    +jeśli masz chwilę byłabym bardzo wdzięczna jeśli klikniesz w linki pod ubraniami :)

    ReplyDelete
  8. U mnie spadł śnieg ^^
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    ReplyDelete
  9. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/12/new-years-eve-with-sheinside.html zapraszam serdecznie do klikania w linki w podanym linku do posta ;) każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to‎ dla mnie bardzo ważne .

    ReplyDelete
  10. Wow, dawno tu nie byłam, ale widzę, że nieco się tu zmieniło :) Teraz jest lepiej!
    +Mam nadzieję, że i Ty wspaniale spędziłaś Sylwestra xx

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ja już Ci życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Pamiętnik Cwaniary [KLIK!]

    ReplyDelete
  12. Zakochałam się w twoim blogu postach oraz zdjęciach.Bloga masz genialnego :)
    http://my-little-world-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. ładne zdjęcia , zapraszamy do nas może obserwacja za obserwacje http://wixy-and-werka.blogspot.com/

    ReplyDelete