16/01/2015

A little piece of sunshine


Styl pisania, zdjęcia, wygląd bloga, aż po długim czasie zadałam sobie pytanie "jaki w ogóle jest sens w prowadzeniu bloga?". "Ultradefenceless" zakładałam z nadzieją, że pewnego przeciętnego dnia ktoś spojrzy na wszystko, co tutaj stworzyłam i może skłoni go to do refleksji, może coś zmieni w swoim życiu, może akurat dzięki moim słowom zrozumie jakąś mistyczną, a zarazem największą prawdę życia?! Wiem... bardzo pompatyczne marzenia (o ile marzenia mogą w ogóle być pompatyczne), tymczasem ja od 4 miesięcy piszę tutaj jakieś "baju-baju" i wątpię czy znalazła się jakakolwiek osoba, która przeczytała jeden post w całości i chociaż sekundę się nad nim zastanowiła. 

Recently I've meditated a lot about "ultradefenceless". My style of writing, my photos, blog design, and after a long time I asked myself "what's the point in running a blog?". I created "ultradefenceless" with hope that one average day someone will look at everything I had made here and it will change something in his life. I know... very pompous dreams (if at all dreams can be pompous). Meanwhile, I've written here some "blah blah" words for 4 months ans I I doubt if there is any person who read one whole post  and thought at least one second about it.
Nawet jeśli  post napisany jest najpiękniej na świecie, to jeżeli nie przyświeca mu jakaś wyższa idea, czytelnik sam jej nie stworzy. Po uporządkowaniu paru szufladek postanowiłam, że koniec z tym całym baju-baju. To pisarz ma za zadanie stworzyć coś niepowtarzalnego, kryjącego się za cieniem zwykłych słów i taki właśnie cel sobie postawiłam. Post ten więc traktuję jako własną deklarację i mam nadzieję, że już kolejny będzie czymś więcej niż tylko nic nieznaczącym wpisem na nic nieznaczącym blogu.

Even if a post is written with style it's not enough, if there is no beautiful idea contained in it. The writer has to create something unique, hiding behind the shadow of ordinary words and I set such an challange to me. So I treat this post as a self-declaration, and I hope that the next will be more than just a meaningless text on a meaningless blog.




74 comments:

  1. Zainteresowałas i wciągnęłas mnie tym potem ;) życzę Ci powodzenia, na pewno tu jeszcze kiedyś wpadnę ;)
    jtere.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pierwsze zdjęcie jest cudowne :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. powodzenia w postanowieniu! Zaciekawiłaś mnie tym postem, dlatego chętnie zajrzę jeszcze na twojego bloga i przeczytam kolejny wpis :D
    blog - klik♥

    ReplyDelete
  4. Jak dla mnie bardzo fajnie piszesz posty! Już czekam na kolejnego posta! :)


    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! - Klik! ♡

    ReplyDelete
  5. Ale jesteś piękna, masz prześliczny uśmiech :)
    Co powiesz na wzajemną obserwację?:)

    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Życzę Ci powodzenia i czekam na kolejny post :)

    stuckeds - zapraszam

    ReplyDelete
  7. ja też zamierzam wykreować swój własny sposób pisania, mam nadzieję, że to mi się uda ;)
    http://differentdiamond.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. bardzo fajne zdjęcie ;)
    zapraszam do siebie :)
    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przeczytałam cały post i na pewno nie jestem jedyna haha ;) śliczne zdjęcia!♥
    jestemfolta.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  10. Fajnie piszesz, na pewno kolejny wpis będzie wyjątkowy! :) Już czekam!
    Piękny szalik ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  11. obys osiągnela wreszcie ten cel, ktory chcialas osiągnąc :) powodzenia :)

    ReplyDelete
  12. genialny blog, cudne zdjęcia :)
    obserwuje kochana :*

    mysmilelile.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Pięknie piszesz posty! Uwielbiam je czytać:)
    Ślicznie wyglądasz :*

    ReplyDelete
  14. Mi sie twoje posty bardzo podoba i bardzo ladne zdjiecia :)

    http://the-watermelon-club.blogspot.ie/

    ReplyDelete
  15. śliczne zdjęcia, a ten post napisałaś naprawdę pięknie , myślę też , że każdy blog coś znaczy, przynajmniej dla samego autora bloga :) no i dla wiernych czytelników ^^
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Powodzenia :) Jestem ciekawa kolejnego wpisu ;3
    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładna stylizacja
    oraz zdjęcia ;)

    ladyfashworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. W takim razie czekam na kolejny wpis :)
    Piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam Karolina (grumpyy-blog)

    ReplyDelete
  19. Pierwszy raz trafiłam na twojego bloga i muszę powiedzieć, że mile mnie zaskoczyłaś. Masz bardzo pomysłowy nagłówek i ikonki typu tumblr :)

    ReplyDelete
  20. Muszę przyznać, że wywarłaś na mnie ogromne wrażenie, będę wpadać tu częściej.
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. bardzo ładne zdjęcia, świetne kolory:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Blog powienien być czymś w rodzaju pamiętnika. Powinien być przyjemnością a nie obowiązkiem ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia. Przykułaś moją uwagę tym postem :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Przecudowne zdjęcia! Powodzenia i wytrwałości w szukaniu własnego stylu blogowania :)
    foxyladyme.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Masz rację! Dużo osób przegląda tylko zdjęcia i powierzchownie rzuca okiem na tekst. Nie lubię czegoś takiego, bo największe docenienie czyjejś pracy to właśnie przestudiowanie jej w całości :)


    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  26. Pierwsze zdjęcie jest przepiękne, Ty również jesteś śliczna. Jestem tutaj po raz pierwszy, ale na pewno nie ostatni :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Śliczna stylizacja ;)
    Jesteś bardzo ładna !
    Dziękuję za tak wiele miłych słów u mnie .
    obserwuję i zapraszam na nowego posta .
    maadamm.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia. Post dał mi dużo do myślenia, jeśli chodzi o moje prowadzenie bloga. :)
    Czekam na kolejny wpis! :)
    swiatgalaxy.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mi się twoje posty bardzo podobają :3
    widać że wkładasz w bloga bardzo dużo pracy ♥



    kadziaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. śliczna z Ciebie dziewczyna ;)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com
    Może masz ochotę na mini konkurs? Zapraszam!

    ReplyDelete
  31. O jejka! :3 Bardzo fajny post, który daje dużo do myślenia!:) Mam nadzieję, że znajdzie się ktoś kto po przeczytaniu Twojego bloga spojrzy na coś z innej perspektywy! :3
    http://neversayneverbyjulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. śliczne zdjęcia :)
    obserwuję :)
    http://eerie-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Masz naprawdę wspaniałego bloga. Jestem tu pierwszy raz, ale piszesz ciekawie i z sensem więc postanowiłam przeczytać parę notek wstecz. Oby tak dalej!
    Zapraszam też do siebie : maymiodek.blogspot.com
    Może znajdziesz coś dla siebie, co mogłoby Cię zainteresować! :)
    Oczywiście - dodaję do obserwowanych :*

    ReplyDelete
  34. Życzę weny do pisania kolejnych, zapewne równie dobrych lub nawet lepszych postów. Pozdrawiam. :) http://wwhatcanisayy.blogspot.com/2015/01/grey-sweater.html

    ReplyDelete
  35. Przeczytałam do końca tę jak i inne notki i masz super bloga! :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  36. Powodzenia w takim razie, co jak co, ale zdjęcia mam bardzo ładne ;)

    ReplyDelete
  37. Dzięki za komentarz ;)
    Bardzo fajny blog, w takim razię powodzenia! :)
    Zapraszam na konkurs!

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ladne zdjecia :)

    http://addictlifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. jejku jakie cudowne zdjęcia *_* słońce dodaje im uroku :D
    Zaobserwowałam <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, najnowszy post z kosmetycznymi ulubieńcami ;)

    ReplyDelete
  40. Ja przeczytałam cały post! Masz rację! Każdy post trzeba pisać nie tylko dla kogoś, ale i dla siebie ;)
    Świetne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  41. Tym wpisem sprawiłaś, że mam ochotę przeczytać Twoje kolejne wpisy :) Cel osiągnięty ;)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam w wolnej chwili na nowy post: BLOG-KLIK♥

    ReplyDelete
  42. Bloga powinnaś pisać dla siebie! Masz spora ilość czytelników i też dla nich pisać :) Przecież gdybyśmy nie chcieli to nie wchodzilibyśmy tutaj i nie zostawiali sladu po sobie. Bardzo ładnie wyglądasz :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  43. Super zdjęcia!!!

    pozdrawiam i zapraszam do siebie

    ReplyDelete
  44. Śliczny wygląd. :)
    Bardzo ładne zdjęcia.
    http://byyolla.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Jesteś bardzo fotograficzna, pięknie :)
    www.blog017.blogspot.com - serdecznie zapraszam ♥

    ReplyDelete
  46. Świetne zdjęcia.
    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli się zgadzasz zrób to i do komentarza w poście dopisz "Obserwuję". Na pewno się odwdzięczę.
    Zapraszam na nowy Outfit.
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    ReplyDelete
  47. Też ostatnio mam takie refleksje, że nikt nie bierze na serio tego co piszę tylko komentuje pisząc świetny post lub świetne zdjęcia. Postanowiłam więc, że stworze regulamin na blogu, bo chcę żeby to co tworzę to czytał i zastanawiał się nad tym. Głupie jest to, że na blogerze społeczność wykształciła się w kierunku reklam, na każdym kroku wszyscy tylko reklamują swoje blogi. Trochę odbiegłam od tematu. Trudno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Świetnie, że odbiegłaś od tematu i napisałaś mi, co o tej chorej sytuacji w blogosferze myślisz! Na każdym kroku tylko "obs za obs?"! Sama już (przepraszam za wyrażenie) rzygam tym! Ale wierzę, że tylko prawdziwi blogerzy przetrwają ten spamowy koszmar i dadzą radę osiągnąć coś prawdziwego w tych internetach. :)

      Delete
    2. Tak, to jest masakra jak blogger schodzi z tego co naprawdę się liczy w blogowaniu i większość nie widzi blogu tego co naprawdę w nim jest, czyli treść dla każdego liczą się tylko wyświetlenia i obserwujący. Nawet początkujący blogerzy oczekują, że po miesiącu będą zarabiać na blogu. Jak dla mnie powinno się wychodzić z takiego założenia, że bloga piszemy dla własnej przyjemności z pasją, a nie z zamiarem korzyści materialnych :)

      Delete
  48. Życzę powodzenia i wytrwałości!

    ReplyDelete
  49. Mam podobną sytuację i dokładnie przed chwilą, przed wejściem na Twojego bloga rozmyślałam nad sensem blogowania. Po co ? Żeby pisać sama do siebie, żeby inne blogerki reklamowały się w komentarzach ?

    ReplyDelete
  50. swietne zdjecia:)
    ja przeczytalam ta notke!
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    ReplyDelete
  51. Te pierwsze zdjęcie jest przepiękne!! <3

    ReplyDelete
  52. Moim zdaniem fajnie jest tak czekać, aż ktoś właśnie tak spojrzy. Może wejdzie coś nowego w moje życie.
    Masz bardzo dobry angielski! Więc wielki plus.

    obserwuje(jako:Aleksandra Mlodzinska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. To przykre, że teraz jest tyle blogów, że trudno o prawdziwych czytelników.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Bardzo fajna stylizacja, taka na co dzień.

    Zapraszam do mnie
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Za bardzo się przejmujesz jak na moje oko ;) nie od dziś wiadomo, że jest wielu ludzi, którzy pragną zyskać popularność zostawiając po sobie jedynie spam (to jakieś 80%!) - dlatego dalej rób swoje, a wierz mi, kto będzie chciał, ten będzie czytał i wypowiadał się wiernie :) postaw przede wszystkim na siebie, dopiero potem na ludzi, którzy tutaj zaglądają :)

    ReplyDelete
  56. No powiem ci, że jesteś świetna w tym co robisz :D Oby tak dalej :-) Mam z kogo brać przykład :]

    ------> http://lovelyforme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Masz bardzo ciekawe posty, czekam na kolejne :) Życzę sukcesów i wytrwałości w pisaniu bloga ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/02/gosujemy.html zagłosuj i pomóż fundacji 'Dzieci Niczyje' to bardzo ważne ! :)

    ReplyDelete
  58. Świetne zdjęcia, imponujesz mi :)
    Mam prośbę. Kliknęłabyś może w link do CHOIES w TYM  poście? Pozdrawiam serdecznie, dziękuję :)

    ReplyDelete
  59. przejrzałam kilka Twoich postów, w oryginalny sposób prowadzisz bloga. podoba mi się! :)

    xiness.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  60. Uwielbiam zachody słońca :)
    http://filizanka-herbaty.blogspot.com/

    ReplyDelete