26/03/2015

i n e e d m o r e s p a c e


  
Sometimes reality becomes 
slightly overpowering.


In the times of glut of information life is a real challenge that all of us take every day. Sometimes better, sometimes worse, but there is no doubt that there are moments when going out becomes a big problem. 24/7 an external stimuli is continually getting into our brains, which destroys completely. The natural reaction to the attack is self-defense. In my case coconizm- an escape from the reality in which we have to be extremely active and productive. Now I'm just dreaming about turning off my brain. I want it all to calm down, stopped or at least slowed. Why is the World running so fast? He lost control of the speed long ago and even if he wanted, he won't stop. A pity. One day this rush will destroy me and the World. The World, do you hate me so much?Życie w czasach przesytu informacji to wyzwanie, które każdy z nas podejmuje codziennie. Raz bywa lepiej, raz gorzej, ale nie ulega wątpliwości, że są takie chwile, kiedy już zwykłe wyjście z domu staje się prawdziwym problemem. 24/7 do naszych mózgów nieustannie trafiają bodźce zewnętrzne co wykańcza całkowicie. Naturalną reakcją na atak, jest samoobrona. W moim przypadku kokonizm- ucieczka od rzeczywistości, w której mamy być nadzwyczaj aktywni i wydajni. O niczym innym teraz nie marzę, niż o wyłączeniu mózgu. Chcę, żeby to wszystko się uspokoiło, zatrzymało albo chociaż zwolniło. Czemu Świat musi tak pędzić? Dawno stracił panowanie nad prędkością i choćby sam chciał, nie może już zahamować. Szkoda. Ten pośpiech kiedyś wykończy i mnie i jego samego, tak bardzo masz mnie dość Świecie?


photos taken during my visit in POLIN (Museum of the History of Polish Jews)

85 comments:

  1. Wow, niesamowite zdjęcia! Proste, imponujące, a przede wszystkim budzą ciekawość!

    ReplyDelete
  2. Cudowne zdjęcia! Przykuwają uwagę na spory czas. :)

    ReplyDelete
  3. Pierwszy raz spotykam się z tak poważnym tematem, może nie tyle poważnym co bardzo rozwiniętym.
    Nie, lepiej nie wyłączać mózgu.

    Obserwuje(jako:Aleksandra Młodzińska) i zapraszam
    http://aleksandramlodzinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mega interesujący post !! Więcej takich !!
    Zapraszam do mnie :)
    KLIK

    ReplyDelete
  5. piękne zdjęcia i ogolnie super blog..sama robiłaś wygląd?
    zapraszam na swojego bloga, bardzo by mnie ucieszył jakiś komentarz :) : Wbijaj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo. Tak, sama robiłam wygląd. Przyznaję, dużo roboty było. Jeszcze raz dziękuję. ;)

      Delete
  6. ładne zdjęcia !
    Poklikałabyś w link Sheinside w poście ? Z góry dziękuję <3
    stay-possitive.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. wow, zachwyciłaś mnie zdjęciami do tego bardzo mądry post :)
    pozdrawiam :*
    Miooodziablog-klik <3

    ReplyDelete
  8. ale swietny post ;o

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. O ja Cię! Ale świetne zdjęcia :o
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  10. Świetny post :)

    WYGRAJ!
    http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.no/2015/03/vintage-wishlist-wygraj.html

    ReplyDelete
  11. Bardzo interesujący post, masz rację, świat zbytnio pędzi. Czuć to każdego dnia i nic nie możemy na to poradzić, chyba trzeba się pogodzić.
    AngelinaCosmetics

    ReplyDelete
  12. genialne zdjęcia! :D

    Serdecznie Zapraszam.
    ❀MÓJ BLOG- KLIKNIJ❀

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia - jestem pod ogromnym wrażeniem!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    ReplyDelete
  14. uwielbiam Twojego bloga za klasę i wdzięk!!
    niesamowite zdjęcia.

    liovky.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale cudowny wygląd bloga!
    A zdjęcia jeszcze lepsze! No, no! fotograf z Ciebie będzie! :))

    Na moim blogu nowy post-Myszka Mickey w dodatkach! :)
    martaiblog.blogspot.com <-KLIK
    Zapraszam! :)

    ReplyDelete
  16. Niesamowite zdjęcie ;)
    Świet y wygląd bloga <3

    Zapraszam mypassionpaula.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Twój post wywarł na mnie przeogromne wrażenie. Zdjęcia - takie spokojne, intrygujące i przede wszystkim wartościowe, no i tekst - idealnie tu pasuje. Krótki ale treściwy i z głębokim przekazem! Świetnie! Obserwuję :)

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Dobrze napisane! Świetne to miejsce i bardzo ładne zdjęcia :)

    olaablogg.blogspot.com <--zapraszam

    ReplyDelete
  19. Niesamowite zdjęcia, podobają mi się:)
    http://xsomething-positivex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Niesamowite zdjęcia... Taka zabawa z przestrzenią :) Z początku wydawało mi się, że pierwsze zdjęcie przedstawia tory lub drogę z lotu ptaka, ale dopiero po chwili zorientowałam się, że to tylko sufit :P
    Pozdrawiam
    Tutti
    mójblog

    ReplyDelete
  21. Super post! I piękne zdjęcia, robią wrażenie <3
    Śliczny design :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Zachwyciłaś mnie zdjęciami :) Naprawdę,cudowne. I post bardzo mądry ,taki inny niż wszystkie . Pisz takich więcej.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Cudowne *.* Bardzo tu miło i chętnie będę Cię odwiedzać :) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/03/romwe.html zapraszam serdecznie na mój blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga oraz w linki do ubrań, to dla mnie bardzo ważne.

    ReplyDelete
  24. Genialne zdjęcia! Całkiem fajny design bloga :)

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Ekstra zdjęcia! Mają super klimat :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. Ciekawy post a zdjęcia (powiem to co reszta) naprawdę są świetne - trochę takie art.
    Super

    http://ladyfashworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. ciekawie piszesz!
    Ajina and Lou
    ajinaandloub.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jejku, przejrzałam cały Twój blog, jest niesamowity, oryginalny.
    NicolaL

    ReplyDelete
  29. Bardzo podoba mi się sposób w jaki piszesz posty, świetne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  30. Niesamowite zdjęcia. zycie-jest-1.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia przebijają wszystko, świetne są! :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  33. Aaaa <333 Zdjęcia cudowne <3333 Świetny pomysł na post :) Sama chciałabym zanleźć się w takim pomieszczeniu jaki jest na zdjęciu <333
    Pozdrawiam cieplutko :) Jeśli tylko masz ochotę to zapraszam Cię na mojego bloga. Mile widziane komentarze i obserwacje <3 Ja się odwdzięczę ;*
    daisy-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. jejku jakie cudne zdjecia;p nie moge wyjsc z podziwu;d
    Zapraszam do sb;d Ja obserwuje i licze na rewanz:D
    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetne artystyczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia! Bardzo mnie inspirują.

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  37. Bardzo interesujące zdjęcia, a napisane naprawdę świetnie :)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    ReplyDelete
  38. Bardzo oryginalny post, niestety to racja, że teraz problemem jest wyjście z domu. Śliczne zdjęcia, takie tajemnicze i wywołujące refleksję ;)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  39. Super zdjęcia!

    Wiem, że niektórzy tego nie lubią, ale .. obserwuję i zapraszam (NIE ZMUSZAM)

    lovxie.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Bardzo mądry post.
    Interesujące zdjęcia :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  41. Gdyby tak się zatrzymał na choćby jeden dzień... :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. wspólna obserwacja?
    jest jeden warunek musisz wchodzić na mojego bloga regularnie bo inaczej przestanę cię obserwować;-)
    rokiand.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na prawdę uważasz, że stawiając ludziom warunki i zdobywając fałszywych obserwatorów osiągniesz sukces w blogowaniu? Obserwatorzy to tylko liczba, a blogowanie to zdecydowanie więcej niż statystyki. Radzę się nad tym zastanowić, a jeśli tego nie rozumiesz, to chyba znaczy, że musisz do tego jeszcze dojrzeć. :)

      Delete
  43. genialny post, a zdjęcia CUDOWNE ♥

    Korzystając z okazji zapraszam do siebie :) mam nadzieję, że mogę liczyć na miły komentarz lub obserwacje :) Miłego dnia ♥
    [ life plan by klaudia ]

    ReplyDelete
  44. To prawda, że czas szybko leci, przecudne zdjęcia!
    http://via-martyna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. jakie piekne zdjecia, masz przepiękny wygląd bloga aż miło się go czyta :*

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html
    POKLIKASZ PROSZĘ,WAŻNE TO DLA MNIE<3
    jeśli poklikasz uczciwie odwdzięczę się w 100% (u mnie pojawia się kto kliknął) buziaki:*

    ReplyDelete
  46. Jeju, jakie przepiękne zdjęcia, takie tajemnicze, Tumblerowe :3
    W wolnym czasie zapraszam do mnie: www.ciasteczkoooo.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Piękne zdjęcia i treść, aż miło się czyta.
    Poważny temat, moim zdaniem doba jest za krótka dlatego tak pędzą. To się nie zmieni, ludzie zawsze będą ''spóźnieni'.
    http://pozeracz-ksiazekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. cudowne zdjęcia *,*


    Zapraszam na bloga jeśli ci się spodoba-zaobserwuj:)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  49. czytając na myśl nasuwają mi się słowa piosenki " niechktoś zatrzyma wreszcie swiat, ja wysiadam"... ciekawe zdjęcia
    Pozdrawiam i zapraszam, Xavilove

    ReplyDelete
  50. Zdjęcia na prawdę genialne!

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. świetne zdjęcia, jak i cały blog!

    ReplyDelete
  52. Dlatego ludzie uciekają na wieś by odpocząć, rzeczywiście jak jestem w Wawie i wszyscy pędzą, a jak wyjeżdżamy na weekend bądź wakacje na mazury to zupełnie inna bajka

    ♥♥ SALIblog>>kliknij!<<

    ReplyDelete
  53. super post:)

    pinkmysteryofficial.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Interesujący post, ale chyba nie chciałabym wyłączyć mózgu. Cudowne zdjęcia! :)
    przyszopceuszatych.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Super zdjęcia jak i blog!!
    http://imigor.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Zdjęcia są boskie! A tekst mega wartościowy, szkoda mi że tak późno trafiłąm tu do Ciebie.
    Obserwuje i pozdrawiam

    http://byjovita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Uwielbiam Twoje zdjęcia, mają taki niesamowity klimat :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  58. Jezu mega profesjonalne zdjęcia *.*
    Zazdroszczę ♥ Oczywiście obserwuję :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  59. Jestem pod ogromnym wrażeniem zdjęć <3
    ____________
    Powracam do blogowania po dłuższej przerwie. I zmieniam adres!
    http://bez-kropki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Sama robiłaś te zdjęcia?! Są... nie umiem tego opisać!
    Pozdrawiam cieplutko!

    AGI BLOG -----> KLIK

    ReplyDelete
  61. Zdjęcia rzeczywiście przepiękne. I to co napisałaś również. To wszystko pędzi zdecydowanie za szybko...

    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    ReplyDelete
  62. Jeju jaki wspaniały post ! A zdjęcia są w prost nieziemskie :>

    Mój blog KLIK :*

    ReplyDelete
  63. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Świetne zdjęcia, masz talent!
    Obserwujemy?
    Zapraszam do siebie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Post świetny treść posta tak fajnie się czyta. <33
    Życzę kochana wesołych pogodnych świąt.
    proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :)
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Nienawidzę tego pośpiechu. Wszystko trzeba zrobić w tej chwili, teraz, już. Też mam takie momenty :/
    Przepiękne zdjęcia! Proste, ale zdecydowanie mają coś w sobie :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na konkurs:http://fashioncarolinna.blogspot.com/2015/04/wielkanocny-konkurs-fashioncarolinna.html
    Jeśli spodobał ci się mój blog zaobserwuj aby być na bieżąco z nowościami :)
    http://fashioncarolinna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Swietny blog, bardzo mi sie tu podoba. Twoj sposób pisania, zdjęcia, nagłówek. :-) jestem tu pierwszy raz i na pewno nie ostatni!

    Zapraszam do mnie, bedzie mi bardzo miło, jak wpadniesz. :*

    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Zgadzam się. Cały czas do naszego mózgu docierają jakieś bodźce zewnętrzne.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Wow, zdjęcia w połączeniu z treścią mają w sobie mnóstwo "tego czegoś", świetna idea :))

    ReplyDelete