19/04/2015

Let's bloom together


~ Let's bloom together like flower buds. ~



The obvious fact is that surroundings in which we live,  has an amazingly huge influence on us. Everything we do, all of our activities are a kind of reaction to external stimuli. So why can't we bloom like flower bugs in response to nature calls? (For now, let's skip that perianth dies at an alarming rate.) Spring is definately a favorable time. It's much easier to get up and go to work, when there is sunny outside and warm wind blows. Unfortunately not for me.The naive joy of spring every year hit me in the negative sense of the word. Every year... exactly, but not this time. 

Analysing myself, I come to the conclusion that I need now, like never before, this naive happiness  resulting from spring sceneries. Deluding yourself doesn't result well, but I hope, it will  soften the crash with approaching reality at least. After all, what does not kill you makes you stronger. I am waiting for this strenght. I'll bloom.
Otoczenie, w którym przebywamy, wywiera na nas niesamowity wpływ. Zasadniczo wszystkie nasze działania, są pewnego rodzaju reakcją na bodźce zewnętrzne. Więc dlaczego by nie rozkwitnąć jak wiosenne pąki kwiatów w odzewie na nawoływania natury? (Na razie pomińmy fakt, że okwiat umiera w zastraszającym tempie.) Wiosna to zdecydowanie okres sprzyjający codziennemu życiu- ludziom łatwiej zwlec się z łóżka, kiedy na zewnątrz świeci słońce i czeka ciepły wiatr. Niestety nie dla mnie. Naiwna radość wiosny co roku uderzała we mnie w negatywnym tego słowa znaczeniu. Co roku... Nie tym razem.

Analizując siebie, dochodzę do wniosku, że jak jeszcze nigdy dotąd, potrzebuję teraz tego naiwnego szczęścia płynącego m.in. z krajobrazów wiosny. Łudzenie się nie skutkuje dobrze, ale liczę na to, że chociaż złagodzi zderzenie z nadciągającą rzeczywistością, ale przecież co nas nie zabije, to nas wzmocni. Czekam na tę moc. Rozkwitnę.




88 comments:

  1. Ja nigdy nie patrzylam: wiosna,lato,jesien czy zima zawsze czulam jakis smutek i pesymizm. A w tym roku jest jakos inaczej. Nie wiem dlaczego, moze bo w tym roku koncze gimnazjum i wybywam do liceum? Ale to nie zmienia faltu ze jestem wiecznie zdezorganizowana. A na wiosno to sie raczej pozadki robi. Ja mam w zwyczaju robic tylko wiekszy balagan. ;)

    ReplyDelete
  2. 'Wiosna to dobry czas na odrodzenie', ja jednak nie potrafię tego dostrzec... jeśli mam się odrodzić to zrobię to wtedy kiedy będę gotowa:) Jak zwykle mega inteligentny, ciekawy post!:)

    ALQXX

    ReplyDelete
  3. Fajne porównanie. Wiosna jest piękna :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Świetny post
    i śliczne zdjęcia!
    .
    .
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Chce też zrobić z kimś konkurs fotograficzny i szukam osób,może chciałabyś? Napisz u mnie na blogu :)
    Zapraszam do mnie (nowa nazwa bloga)
    http://sandraxxsanderkaxx.blogspot.com/
    Będzie mi miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)

    ReplyDelete
  5. Oj tak, wiosną i latem zdecydowanie łatwiej jest się zwlec z łóżka,haha. Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  6. piękne są te zdjęcia, jestem zauroczona :*

    ReplyDelete
  7. Ładna pogoda za oknem od razu jakoś motywuje mnie do działania :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  8. Istnieje coś takiego jak przesilenie wiosenne (tu prxepraszam za reklamę - napisałam o tym na blogu). To ten okres, kiedy konczy sie zima, a zaczyna wiosna i organizm ludzki za bardzo nie wie jak reagować na słońce. Więc się nie przejmuj - ta fala szczęścia jeszcze cię uderzy ;) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  9. Ja osobiście bardzo lubię wiosnę (co roku) :)

    Mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  10. Dla mnie wiosna jest najwspanialszą porą roku!
    Kwiaty, słońce i ciepełko ♥
    http://maya-maay.blogspot.com/
    Będę bardzo wdzęczna jeśli wpadniesz ;)

    ReplyDelete
  11. Jak zwykle Twój post jest świetny, a te zdjęcia są po prostu idealne!
    Mój Blog - kliknij!

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia, od razu widać, że masz talent! :)
    Konkursy internetowe

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia *_*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^_^
    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    Mój blog

    ReplyDelete
  14. Cudowne zdjęcia! ♥ Blog jest świetny i na pewno zajrzę tu jeszcze nie jeden raz! :)

    Klikniesz w linki z najnowszego postu? - z góry dziękuję ♥
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  15. Widzę, że nie tylko ja cieszę się wiosną :D
    Zaobserwowałam, co powiesz na to samo? ^^
    http://dashy-chan.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Wspaniałe zdjęcia, aż widać że wiosna ♥
    Pozdrawiam,
    http://large-means-beatiful.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. śliczne zdjęcia! :)

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Piękne zdjęcia! Uwielbiam kwitnące krzewy i drzewa! <3

    ReplyDelete
  20. Rozkwitnij!

    PS. Uwielbiam te kwitnące drzewa...

    ReplyDelete
  21. Super post
    Obserwuje :*

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jestem tutaj pierwszy raz i wiesz co? Wydaje mi się, że twój język jest bardzo rozwinięty. Bardzo piękne porównania. I z tym, że wstawać się tobie nie chce, to ja też mam tak samo.


    http://ennize.blogspot.com/?view=classic

    ReplyDelete
  23. Wiosna jest niesamowita :)
    zapraszam do siebie - > http://wercziandweeerczi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Oj ! Wiosna już do nas idzie wielkimi krokami :)
    Śliczne zdjęcia :*
    pozdrawiam cieplutko :3
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Wiosna jest świetna :) A twoje zdjęcia są niesamowite <3

    http://thehandleofthewindow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Jestem tutaj pierwszy raz i mam 100% pewność, że dzięki twojemu stylu pisania tu wrócę.
    Świetne zdjęcia!
    zapraszam do siebie http://headintheclouuuds.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ładne zdjęcia. Mnie nigdy nie jest łatwo zwlec się z łóżka, ale przyznam, że słońce za oknem do tego zachęca. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. great post :) have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Cudownie piszesz i kleisz zdania ze sobą:)
    Przepiękne zdjęcia, pozdrawiam i zapraszam do siebie:)
    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. piękne zdjęcia, u mnie niezależnie od pory rok mam problem ze wstaniem, może być na prawde pięknie a ja wolę spać:D

    ReplyDelete
  31. Uwielbiam sposób w jaki piszesz. Wiosna jest z jednej strony pięknym czasem, ale dla mnie męczącym ze względu na temperaturę. Cudowne zdjęcia. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Po pierwsze - świetny blog. Bardzo ładny design i to jak piszesz!
    Po drugie - ten post naprawdę dał trochę do myślenia :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)
    Lensooon <--- INSTAGRAM :)

    ReplyDelete
  33. Swietnie napisałaś posta! I zdjęcia rownież cudowne :3
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. dojrzale piszesz. Śliczne zdjęcia:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. na mnie niesamowicie dobrze wpływa wiosna ♥ śliczne zdjęcia
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. uwielbiam patrzeć na takie zdjęcia! :) ♡

    ReplyDelete
  37. przepiękne zdjęcia, takie delikatne, aż mam ochote wziąc mój aparat i wyjść na dwór i zrobić jakieś ujęcia przyrody!
    Zapraszam do mnie na konkurs z sheinside, do wygrania śliczne ciuszki
    http://jtere.blogspot.com/2015/04/giveaway-sheinside.html

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    ReplyDelete
  39. Dla mnie okres wiosenny zdecydowanie jest najlepszy, najgorzej zaś znoszę zimę. Rzeczywiście, gdy za oknem świeci słońce nawet największy leń (ja) wstanie z łóżka!:D
    :*

    ReplyDelete
  40. Piękne zdjęcia i Design bloga . Zgadzam się wiosna jest piękna .
    MÓJ BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  41. Piękne zdjęcia, nadają klimatu oraz mają swietną jakość :)
    leciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. śliczne zdjęcia<3
    http://rainbboww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Oh, jaka dusza poety :D ja najbardziej cieszę się latem, coś w tym jest, że otoczenie ma na nas wpływ... Kocham gdy czerwcowa przyroda przypomina mi, że świat jest piękny...
    No, ale wiosenne kwiaty także piękne :)

    whitemisses.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Prześliczne zdjęcia kochana! Zgadzam się z Tobą, otoczenie wywiera na nas duży wpływ.:)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Zdecydowanie sie zgadzam + piękne zdjęcia
    Zapraszam do siebie wszystkich
    Www.xhellofridayx.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetny blog,posty do tego te zdjecia i notki :)
    Straszanie spodobal mi sie twoj blog , musze czesciej tu wpadac! obserwujemy? ja juz!
    angelica-gurgul.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wspaniały blog :) Świetny wygląd :)
    http://seriouslyhumanity.blogspot.com/
    Wspólna obserwacja ? Ja już liczę na rewanż :)

    ReplyDelete
  48. a skoro tak o wiosnie itp, to powiem Ci ze ja jestem zachwycona, poraz pierwszy w zyciu skupilam sie na zapachu koszonej trawy, na zapachu po deszczu itd i bylo tak pieknie ;3

    www.sali-pno.blogspot.com
    Snapchat: Saliblog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napawanie się takimi zwykłymi zjawiskami fizycznymi jak deszcz, wiosenny wiatr, czy rozchodzenie się zapachów w powietrzu to dla mnie chleb powszedni. Dostrzegaj tak zawsze piękno natury, bo na prawdę warto!

      Delete
  49. Hi there babe, u ok?
    Lovely blog and post, I like your style of writing,
    thanks for sharing this with us.
    Follow back if you don't mind.
    A tak wogole to tez jestem polka.. =P
    Zapraszam do mnie jak bedziesz miala czas.
    New post; BIG BOOTY IN 30 DAYS!
    www.its-dominica.blogspot.co.uk
    Anyway have a lovely week!
    Stay in touch.
    Kisses!
    Dominica S.

    ReplyDelete
  50. Wiosna to taka nadzieja na lepsze jutro. Mi zawsze poprawia humor :D bardzo ladne zdjecia. Podoba mi sie jak piszesz :)

    polne-maki.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. śliczne zdjęcia *-* takie magiczne(?)
    sandra-busz.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Bardzo mądry post! Gdybym miała porównać moje samopoczucie jesienią, a wiosną to wiosenny czas zdecydowanie mi sprzyja :)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY, POKLIKASZ? :))

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia!

    Wróciłam do blogowania, więc zapraszam do siebie! :) Miło będzie, gdy skomentujesz lub zaobserwujesz, jeśli Ci się spodoba. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  54. Przecudowne zdjęcia !! ♥
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    ReplyDelete
  55. Przede wszystkim świetne zdjęcia! Bardzo ciekawie piszesz i to mnie przyciągnęło :)
    Obserwuję i pozdrawiam
    http://julia-and-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Racja, otwórzmy się wraz z kwiatami. Super zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Masz specyficzny sposób pisania :) Fajnie, że piszesz też po angielsku, ja uwielbiam angielski ♥
    Bardzo oryginalny wygląd bloga, super :)
    http://amelajaa09.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Nie wiem, chyba tylko ja na wiosnę dostaję takiego lenia, że jakoś nie mam ochoty na nic, jedynie lato, że jeszcze jakoś na mnie działa. :)

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Muszę Ci powiedzieć, że ja też czekam, bo tegoroczna wiosna działa na mnie dwojako. Mam wiele pomysłów, chęci, nawet ambicje zdobyłam, ale z drugiej strony mój stan psychiczny i fizyczny we wszystkim mi przeszkadza niestety :(

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  60. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się oddanie klimatu wiosny :)
    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Wiosna to idealny czas na zmiany :) Świetne zdjęcia!

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. cudne zdjęcia <3

    http://daisy1blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Mega zdjęcia!

    oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Wiosna w obiektywie- coś pięknego! :*
    roxannee-blog.blospot.com

    ReplyDelete
  65. oo ej powiem ci że obejrzalam chyba polowe zdjec na twoim blogu haha i powiem ci ze wszystkie sa cudne:)..
    + zapraszam do siebie, każdy napisany komentarz mnie motywuje! :) ---- > Zapraszam❀

    ReplyDelete
  66. Kocham maj właśnie za możliwość robienia tak PRZEPIĘKNYCH zdjęć! :)

    ReplyDelete
  67. Super :) zapraszam do mnie-podlewsky.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Ostatnio pojechałam z rodzicami w daleką podróż autem, miałam wtedy okropny humor, ale zamiast rozmyślaniem nad moimi sprawami postanowiłam przez okno oglądać widoczki i zastanawiać się nad każdym z nich. I kiedy tak jechałam i oglądałam wszystko, co było wokół mnie ogarnęło mnie takie niespodziewane uczucie szczęścia. Błogość. Jakby właśnie stało się coś pięknego, a tylko podziwiałam naturę. Myślę, że czasem potrzebujemy takich chwil, żeby zatrzymać się, przestać rozmyślać nad bieżącymi sprawami, a zacząć rozglądać się wokół :)
    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    ReplyDelete
  69. Uwielbiam wiosnę.
    Cudowne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Fajny ciekawy blog. Zapraszam do mnie szukam czytelników, jeśli jesteś chętna wpadnij :)

    http://naszakrotkahistoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Przepiękne zdjęcia!

    Zapraszam => http://aleksandraszabla.blogspot.com/

    ReplyDelete