03/05/2015

Summer, hurry up!


When life gives you lemons, sell them and buy pineapples.

I suspect I'm not the only one, who vomits, when just thinks about school. From today's perspective 2 months of an expectation for holiday seems to be definately too long. However I know they will pass very fast. As fast as holiday. As fast as another years of life, etc. But first, we need to wait to make the past time seems to be a moment...

I started writing this post, to appeal to make time pass faster to this 25th June, but I realised that even such a short snippet of of time (these 60 days) is about 5184000 seconds, which are a great oportunity to make them the best seconds of our life. I conclude no to appeal, but to call to make the most of this time. Though holiday will come sooner or later, so Dear Summer... you don't need to hurry up. ;)
Podejrzewam, że nie tylko ja wymiotuję już samą myślą o szkole. Z dzisiejszej perspektywy 2 miesiące oczekiwania na wakacje wydają się stanowczo za długie, chociaż wiem, że tak na prawdę miną bardzo szybko. Równie szybko jak same wakacje. Równie szybko jak kolejne lata życia, etc etc, ale trzeba najpierw poczekać, aż przeżyty czas zacznie wydawać się chwilą...

Zaczynałam pisać ten post, żeby zaapelować do czasu, aby szybciej minął do tego 25 czerwca, ale teraz zdałam sobie sprawę, że nawet taki krótki urywek życia jakim jest około 60 dni, stanowi mimo wszystko jakieś 5184000 sekund, z której każda może być piękną chwilą! Dochodzę więc do cudownego wniosku, by nie apelować o szybkie minięcie 2 miesięcy, lecz nawoływać do jak najlepszego wykorzystania tego czasu. Przecież wakacje prędzej czy później i tak same nadejdą!

78 comments:

  1. Najlepiej pielęgnować każdą chwilę, aby mieć co wspominać i opowiadać! :)

    http://naprzejsciu.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zgadzam się. :) Wykorzystujmy czas jak najlepiej, by później nie mieć poczucia zmarnowanego czasu. :)

    ReplyDelete
  3. Te 2 miesiace z pewnoscią szybko miną! :)

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz mój blog. :)
    Jeśli masz jakieś pytania dla mnie do Q&A możesz zadać je pod nowym postem! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  4. super post

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ja nie chcę by te 2 miesiące, czy jak to określiłaś 5184000 sekund... chce by ten czas minął poza szkołą hahah
    No ale to nasz OBOWIĄZEK (wyobrażasz sobie tutaj teraz gwizdy, wiwaty zadowolenia? ja też nie).
    Pa, pa majówko... witaj szkoło za jakieś 11h ;-;

    Pożeracz Książek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Trochę więcej optymizmu! Wszystko zależy od naszego podejścia! ;)

      Delete
  6. Może czas zacząć wstawać do szkoły i uśmiechem witać to słońce za oknem ! :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja zawsze każdy dzień staram się witać z uśmiechem! Nie zwracam zbyt uwagi na to co złe i wykorzystuję każdą chwile :D

    Mój blog~klik!

    ReplyDelete
  8. Ja jak sobie pomysle, ze mam juz tylko 2 miesiace i koniec szkoly to az smutno sie robi, bo juz wiecej sie z tymi nie spotkam, bo kazdy sie rozjedzie :(

    ReplyDelete
  9. 2 miesiące to mało ;) ale zgadzam się, można je wykorzystać.
    http://modoemi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Jeszcze sporo czekania ale pomyśl o tym, że czekają Cię jeszcze zapewne jakieś wycieczki szkolne, dni wolne czy chociażby zostaniesz kilka dni w domu! :D

    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Dwa miesiące minie w mgnieniu oka! ;D

    ReplyDelete
  12. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno się odwdzięczę :) Mój blog

    ReplyDelete
  13. Tak, nie jesteś sama - tym bardziej, że po egzaminach już w szkole nie ma co robić x.x
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    ReplyDelete
  14. Wykorzystałabym ostatnie dni z moją klasą, ale niemiecki mi nie pozwala... xd
    Cudowny post. Widać że masz "lekkość pióra" :3

    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    ReplyDelete
  15. Ja już jednak odliczam do wakacji.
    Ale staram się dobrze wykorzystywać też dni szkole haha

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  16. Ja z niecierpliwością czekam na wakacje! <3
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Dla mnie czerwiec mógłby trwać wiecznie :)

    ReplyDelete
  18. Świetnej jakości zdjęcia, świetny design i cudownie napisane, mega! :) ♥

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  19. w sumie chce wakacje i nawet teraz nie uczę się do szkoły ale cóż, 2 miesiące szybko miną :)

    Dziękuje za odwiedziny xx
    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    ReplyDelete
  20. już nie mogę się doczekać wakacji ♥ a ten cytat jest genialny :D
    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jeszcze kilka tygodni i wakacje.
    Maj szybko powinien zlecieć zaczną się wycieczko szkolne :D

    http://narysowanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Do końca roku szkolnego praktycznie jest 1 miesiąc ,po wystawieniu ocen ,to właściwie są wakacje !!!
    http://www.khatstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Świetny blog :) Zapraszam do siebie http://bynattyy.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  24. Mam zamiar jak najlepiej wykorzystać ten czas! :)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  25. wiem że nie na temat ale takie małe pytanko..jak wyobrażasz sobie idealnego bloga? :--)
    zapraszam na swojego bloga : KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie ma przepisu na idealnego bloga, ale według mnie prawdziwym blogerem, może nazywać się jedynie osoba, która tworzy coś niepowtarzalnego i poświęca swoje serce blogowaniu w 28952754710% ! Blog powinien być prowadzony z pasją, pomysłem, unikalnością, a jednocześnie nie na siłę. ;)

      Delete
  26. Genialnie napisane, bardzo podoba mi się Twój styl pisania. Będę tu częściej zaglądać, bo twój blog jest naprawdę wyjątkowy! ♥

    Zapraszam :)
    Mój blog (klik)

    ReplyDelete
  27. im so with you on this!

    badsass.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. ja tez juz nie moge sie doczekac wakacji, zwłaszcza, że teraz czekają mnie egzaminy na studiach :(

    http://dalenadaily.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Też się nie mogę doczekać wakacji :*
    +obserwujemy?
    daj znać u mnie
    Gabrielle->Klik!

    ReplyDelete
  30. I totally agree with you, funny post!

    Katie
    http://www.theaisleofstyle.com/

    ReplyDelete
  31. Och, ja także nie mogę doczekać się tych wakacji, mam nadzieję, ze te dwa miesiące faktycznie minął dosyć szybko, ale również jak to wspomniałaś; aby ten czas przeleciał Tobie, mnie i wszystkim jak najlepiej i radośniej :)
    http://larysa-de-villiers.blogspot.com [klik]

    ReplyDelete
  32. Świetny post i cudowny ananasek c;
    Zapraszam do siebie- blog z ubraniowymi pomysłami DIY http://kitty-hat.blogspot.com/
    Obserwuję za obserwację!

    ReplyDelete
  33. Świetny post! Co powiesz na wspólną obserwację? Zacznij i mnie poinformuj, a na pewno uczciwie się odwdzięczę :) Poklikałabyś w linki w poście? Byłabym bardzo wdzięczna i odwdzięczyła się u Ciebie tym samym! Mój Blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie interesuje mnie żadna obserwacja za obserwację i Tobie też radzę z nią skończyć, bo tylko się upokarzasz proponując to blogerkom. ;)

      Delete
  34. oo tak :) oby było jak najwięcej tych pięknych chwil :)

    ReplyDelete
  35. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. trzeba korzystać z życia, a nie tylko narzekać
    zapraszam be-another-and-yourself.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Masz rację, w zasadzie to nawet jedna sekunda jest bardzo ważna w życiu.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. ja także nie mogę się doczekać wakacji ;)
    obserwuję
    http://lilajanowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Należy wykorzystać jak najlepiej te 2 miesiące do wakacji :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  40. Fajny post, racja - wakacje trzeba wykorzystać na maksa aby mieć co wspominać :D

    ReplyDelete
  41. wakacje to w końcu czas gdy mamy czas na wszytko więc trzeba korzystać :)

    vanillia96.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. jak ja zazdroszcze wakacji :) no cóż :) szalej dziewczyno! :)
    pozdrawiam,
    Vivi :)

    Vivienne Night Blog
    www.viviennenight.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zgadzam się trzeba cieszyć się każdą chwilą :)

    http://martyynaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Zgadzam się trzeba cieszyć się każdą chwilą :)

    http://martyynaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Obserwuję ;* super blog :) mam nadzieję ,że też zaobserwujesz ;*
    http://versashess.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Mam nadzieję, że przetrwamy te 2 miesiące..
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    ReplyDelete
  47. Ja też mam już dość szkoły! Może jakoś wytrwamy te kilkanaście dni ;)
    http://jullia2452.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Niby to tylko dwa miesiące ale bardzo szybko minął.
    Świetnie piszesz.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Great post, thanks for sharing <3
    Anyway, would you like to follow each other? Follow me and let me know in the comment so that i can follow you back instantly :)

    Join my giveaway
    www.sarahrizaga.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. jaki ładny ananas - niepodważalny symbol lata:)

    ReplyDelete
  51. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ugh school...I say that as someone who enjoys school...Hahaha

    xx Bash | Bash Says Hey | bloglovin'

    ReplyDelete
  53. Dwa miesiące do wolności haha :)
    ♥ katie-about-katie.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Już niedługo i wreszcie wolność wytrzymamy ! To będą cudowne wakacje :)
    zapraszam do siebie dopiero zaczynam i byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała
    zaobserwować lub zostawic komentarz <3
    http://vickey-vicky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Do wakacji już malutko czasu, szybko to zleci! :)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  56. też bym chciała czasem zatrzymać czas ale nie jest to NIESTETY możliwe...

    ReplyDelete
  57. Zleci jak burza! Już tylko miesiąc :) ja też już jestem wymęczona nauką :P

    ReplyDelete
  58. Świetny post, bardzo podoba mi się to w jaki sposób piszesz. Masz rację, czas szybko leci, a my powinniśmy cieszyć się każdą chwilą. :)

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Śliczny ananas ^^ lato już tak blisko !! Nie wiem jak Tobie ale w ciągu roku szkolnego mi się tak nie dłużyło jak teraz czym bliżej tym bardziej mi się dłuży haha :D
    Piękny design bloga ! *0*

    Zapraszam do mnie: http://written-by-me-for-you.blogspot.no/

    ReplyDelete
  60. Świetnie to ujęłaś, masz rację - powinniśmy dobrze wykorzystywać każda sekundę naszego życia.To nie zmienia jednak faktu,że z niecierpliwością wyglądam wakacji :D
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  61. teraz tak narzekamy ,ale zanim się oberjzymy to miną dwa miesiace bardzo szybko!

    oleksandra-official.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Ja mam zakonczenie roku 12 czerwca ^^ 27 dni! Ale, jak napisalas, ten czas minie szybko.
    Swietny wyglad bloga :)
    Pozdrawiam.

    iza-izaa-blog.blogspot.pt

    ReplyDelete
  63. Bardzo dobrze napisane!
    Nieważne ile, ważne jak to wykorzystamy <3
    Myślę,że ten 1,5 msc minie szybko! :)
    Pozdrawiam!
    paulablog14.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  64. Dokładnie.
    Mi tam do wakacji wcale się nie śpieszy,kończę w tym roku gimnazjum więc chce przez te 1,5 miesiaca nacieszyć sie przyjaciółka i resztą klasy.

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Oj tak, wakacje nadejdą same, a ten czas i tak zapewne wszystkim minie zdecydowanie za szybko ;) Zamiast narzekać na szkołę można go właśnie jakoś sensownie wykorzystać, każda chwila może być piękna ^^
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  66. Może i wakacje są cudownym czasem, kiedy to nie trzeba się uczyć, ale trzeba doceniać każdą minutę, a nawet sekundę swojego życia. Musimy pamiętać, że kiedyś nam ich zabraknie. wwhatcanisayy.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Jesteś osobą niesamowitą. Trafiłam tu przez bloga mojej koleżanki Magdy i od razu się zakochałam ♥ Nie mogę się doczekać moich wakacji i obozu. Choć szkoła nie jest taka zła... da się jakoś przeżyć! W końcu gdyby nie szkoła nie byłoby dzieciństwa! w życiu nie poznałabym tylu fantastycznych ludzi gdyby nie ten jeden budynek.
    Powinnam się zaprosić na mojego bloga... ale nie mam cię na co zapraszać. Dopiero co zaczęłam.

    ReplyDelete
  68. Bardzo fajny post i świetny rysunek :)
    Pozdrawiam . http://doomilife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Ja chcę wreszcie wakacje :/
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. O i dobrze napisalas :) wszędzie jest tylko, że ten czas minie jak najszybciej, ale twoje wtracenie ze to moze byc tyle pieknych chwil to wszystko dopelnilo :)


    http://mikijiu.blogspot.com/2015/05/wishlist-choies-1.html poklikasz? to dla mnie wazne :)

    ReplyDelete
  71. świetny blog pozdrawiam!

    modefriends.pl

    ReplyDelete