15/06/2015

For the good start!


A fragrant bedding, big tshirts, messy buns and this amazing early sunlight. That's why I love mornings. Because of these sunrises giving hope. Because of a new day being another chance for a beautiful life.Pachnąca pościel, za duży t-shirt, poczochrane włosy, ale przede wszystkim to niesamowite światło. Za to kocham poranki. Za te wschody słońca dające nadzieję. Za nowy dzień będący kolejną szansą na piękne życie.

What would beautiful mornings be without a delicious breakfast? I believe the first meal of the day should be the tastiest one, because we start our new day with it. I prefer enjoying my little feast on the balcony, breathing the fresh, cool air than eating breakfasts in bed. Czym byłyby piękne poranki bez pysznego śniadania? Wyznaję zasadę, że pierwszy posiłek dnia powinien być tym najsmaczniejszym, bo w końcu to nim rozpoczynamy nasz nowy dzień. Ja zamiast śniadania do łóżka wolę delektować się moją małą ucztą na balkonie, jednocześnie zaczerpując świeżego, chłodnego powietrza.

My personal menu contains my favourite omelette with fruit. Simple, fast recipe and the omelette becomes fluffy and nutritious!Do osobistego porannego jadłospisu należy mój ulubiony omlet z owocami. Prosty, szybki przepis, a omlet puszysty i pożywny!


87 comments:

  1. Podobne są nasze poranki :) Omlet z owocami rządzi! :D

    ReplyDelete
  2. zdjęcie z psiakiem jest przesłodkie! :*

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mmmm aż smaka robi, świetne zdjęcia! Też kocham siedzieć na balkonie, a w lato jeść tam każdy posiłek :D

    Pozdrawiamy cieplutko i zapraszamy do nas! ♥ nasz blog:) KLIK!

    ReplyDelete
  5. Również uwielbiam poranki!!
    Cudne zdjęcia! :)

    MÓJ BLOG (klik)

    ReplyDelete
  6. też uwielbiam omlety! :) w wersji z owocami smakują bajecznie :)

    ReplyDelete
  7. Światło rzeczywiście fajne- szkoda że pół zdjęcia jest prześwietlone i nie widać nieba.
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ja uważam że najlepiej powinien smakować obiad i kolacja a w szczególności to ostatnie :) Chociaż od czasu do czasu, w szczególności w wakacji zdarza mi się robić syte śniadania bo po prostu mam na to czas :) ♥

    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!

    kreatywnie-w.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne zdjęcia :3
    Masz piękne włosy!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. dobry start dnia to podstawa :)

    www.juiloy.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Omlety z owocami skradły także i moje serce!.:)

    ReplyDelete
  12. Super zdjęcia! :)

    http://swiatfaustii.pl/

    ReplyDelete
  13. Niby kilka zdjec i pare krotkich tekstow ale za to jaki efekt! Wyglada to fantastycznie! Zakochalam sie w zdjeciach :)


    http://caiawichowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. świetne zdjęcia :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  15. poranek idelany <3

    Pozdrawiam i życzę udanego tygodnia :)
    Anru,

    ReplyDelete
  16. Aż wstyd się przyznać, ale nigdy nie jadłam omletu z owocami haha :D


    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczny piesek :)
    Obserwowanie za obserwowanie?
    Zacznij :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, ale nie interesuje mnie obserwacja za obserwację.
      Mam nadzieję, że szybko zrozumiesz, że w ten sposób nie zdobędziesz prawdziwych czytelników. :)

      Delete
  18. Ja również najbardziej lubię jeść śniadania. Uwielbiam poranki, gdy mam dużo czasu i mogę zrobić coś lepszego niż pospolite tosty czy twarożek:D

    veronique. KLIK

    ReplyDelete
  19. jakiego masz świetnego pieska! :)


    lajnn.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjecia! Śniadanie musi być pyszne!

    Zapraszam na rozdanie - dużo nagród, 4 zwycięzców!
    ROZDANIE (KLIKNIJ TUTAJ)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  21. Uwielbiam oglądać słońce "budzące się" do życia. Miasto jest wtedy jeszcze takie zaspałe, lekko opustoszałe. Niestety rzadko jest dane mi jest obserwowanie takich widoków z powodu mojego późnego wstawania w wakację. Ale gdy uda mi się obudzić jestm na prawdę szczęśliwa. Jedzenie tak świcznie wyglądajacego śniadania w tak ślicznych okolicznościach musi być samą przyjemnością. Twój dzień musi się zawszę dobrze rozpoczynać, szczególnie z tak prześliczny pieskiem :)

    madamblanche.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja ogólnie nigdy nie jem śniadania, moja mama tak samo. Tak się jakoś nauczyłam i żyje na obiedzie oraz kolacji :/

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. nie jadłam jeszcze nigdy omletu z owocami :o


    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    byAjina
    KILK KLIK KLIK

    ReplyDelete
  24. Ale mi zrobiłaś smaka! Również uwielbiam poranki!

    www.different-view-of-the-life.pl

    ReplyDelete
  25. Szkoda, że nie mam stolika na balkonie, mogłabym również jeść tam śniadania :) Takie poranki z pewnością byłyby przyjemniejsze :)

    Happiness Blog

    ReplyDelete
  26. Ale radosne zdjęcia! Szkoda, że nie mam balkonu, ale w wolnych chwilach, w słoneczny dzień, jeżdżę na działkę. :)

    Zapraszam do mnie! Reaktywacja bloga! www.malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia :) Ja niestety rano nie mam czasu na robienie takich pyszności, ale może latem uda mi się nadrobić :)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki pod ostatnim wpisem :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  28. Świetny i ciekawy post, przede wszystkim fantastyczny blog! Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Zapraszam do siebie! ;) http://ultraviolence-design.blogspot.com/
    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)


    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/06/moda-zyje-zmiana.html

    ReplyDelete
  29. Ja niestety póki chodzę do szkoły nie mam okazji na pyszne śniadania, 5 rano to dla mnie zdecydowanie za wcześnie na śniadanie, ale już niedługo wakacje więc będę mogła przyrządzać różne pyszności :)
    Ps. Masz może ochotę wziąć udział w konkursie fotograficznym ? Po więcej informacji zapraszam do mnie :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/2015/06/w-obiektywie-aparatu.html

    ReplyDelete
  30. Ja, kiedy idę do szkoły, nie jem śniadania, ale za to w weekendy czy dni wolne, lubię zrobić sobie coś bardziej pracochłonnego, a ostatnio moimi ulubieńcami są pancakes. :)

    Milena Blog - klik

    ReplyDelete
  31. Gdybym tylko miała czas na delektowanie się porankami... Mam nadzieję, że wakacje mi na to pozwolą ;)
    Śliczne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  32. poranki są cudowne ♥ u mnie śniadanie to podstawa i wolę się spóźnić, niż wyjść głodna :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. świetne zdjęcia i bardzo fajny, przejrzysty blog.

    www.izabielaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Bardzo podobają mi się te zdjęcia, cudny klimat, taki retro. To jakiś filtr, czy po prostu tak sobie aparat ustawiłaś? :)
    Pozdrawiam :*
    ewelaina.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Piękne zdjęcia! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    http://books-filmsreviews.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Nice post as always! Kisses!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Szczególnie uwielbiam wakacyjne poranki, bo te w okresie szkolnym nie są zbyt ciekawe, zazwyczaj wszystko robione jest szybko :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Też kocham poranki na światło! A Ty masz bardzo ładne włosy! :)

    Mój blog o fotografii KLIK

    ReplyDelete
  39. Ja lubię poranki ale wtedy gdy wiem, że mam wolne. Nie muszę się spieszyć, zrobię sobie jakieś pyszne zdrowe śniadanko i posiedzę na tarasie przy wschodzącym słońcu! :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Ja uwielbiam poranki, o ile nie musze wstać o 5.30 żeby iść do szkoły :(

    domi-doomi.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ja uwielbiam poranki na tarasie z pożywnym śniadankiem i ulubioną książką :)
    http://jestemkalina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Dziękuje bardzo! ;) A piesek jest śliczny!

    Mój blog - Klik.

    ReplyDelete
  43. Poranki są wspaniałe, i to towarzyszące im uczucie, że przed nami jeszcze cały dzień który może być tym najlepszym, najpiękniejszym w naszym życiu :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Poranki są najlepsze, masz rację :D Umysł jeszcze świeży, poczucie, że dzisiaj jest ten piękny dzień! :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Śniadanie na balkonie.... też bym tak chciała, ale niestety nie mam balkonu :)
    pozdrawiam
    agata-rogos.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Such cute photos! Your dog is adorable <3

    The Quirky Queer

    ReplyDelete
  47. Cudowny psiak ! ^^
    Co za pyszności aż mi się zachciało jeść :O
    Chciałam ci powiedzieć, że fajnie piszesz, zdjęcia są śliczne, fajna z ciebie osóbka aż grzechem był by nie zaobserwować ;D :)

    ZAJRZYJ DO MNIE

    ReplyDelete
  48. Ale śliczny piesek!
    Poranek to postawa dnia! Udany poranek - udany dzień hihihi!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    ✿by Sylwia - klik✿

    ReplyDelete
  49. Ja niestety na takie miłe poranki nie mogę sobie pozwolić ze względu na czas, ale teraz w wakacje na pewno będą moją rutyną :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  50. ten omlet wygląda bardzo smacznie:)

    nakrancumarzen.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Niestety nieczęsto jem na zewnątrz śniadanie, bo albo jest za zimno, albo za gorąco, albo zapominam, albo się spieszę itp. A to jest takie wspaniałe! Śpiew ptaków, słońce na twarzy, wiatr, piękne widoki. Muszę do tego wrócić. :)

    ReplyDelete
  52. Masz do tego warunki :). Mój balkon się nie nadaje :O

    ReplyDelete
  53. Piękne zdjęcia i uroczy piesek ;*
    misswerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ostatnio też non-stop przesiaduje na balkonie xD
    Pozdrawiam!!!
    Don't Simple

    ReplyDelete
  55. Ja na śniadanie uwielbiam przeróżne rogaliki :)
    świetny post <3 obserwuję

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. bardzo lubię poranki :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. mmm aż zgłodniałam widząc takie pyszności :)
    Miłego dnia
    http://knofashioo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Też uwielbiam poranki! Oczywiście mam na myśli poranki wakacyjne, bo te zimowe przed pójściem do szkoły wcale do moich ulubionych nie należą :D Ta chwila, kiedy mam cały dzień przed sobą i ode mnie zależy jak będzie on wyglądać jest niesamowicie pozytywna :)

    ReplyDelete
  59. omlet z owocami jest pyszny ;)

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com
    Proszę o klikanie w ostniem poście, będę bardzo wdzięczna i szczęśliwa! :D

    ReplyDelete
  60. Przesłodki pies i super zdjęcia. :)

    http://orbid.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ciekawy blog prowadzony z pomysłem - gratulujemy ;)
    Zapraszamy do naszego sklepu internetowego z modną biżuterią i odzieżą

    www.steezy.pl - strona naszego sklepu KLIK

    https://www.facebook.com/steezyfashionshop - strona naszego fanpage KLIK


    Pozdrawiamy i przesyłamy

    KOD RABATOWY: 10off
    WAŻNY NA CAŁY ASORTYMENT (10 % zniżki)

    ReplyDelete
  62. Kocham omlet z owocami ♥
    Uwielbiam też poranki na balkonie i świeżym powietrzu.

    Śliczne zdjęcia i fajny post ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  63. Cudny piesek :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Cudne zdjecia :) Tez wole jadac sniadania na swiezym powietrzu ♥

    olqa-olqaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Słodki pies! Ja też mam maltańczyka i uważam że to najwspanialszy zwierzak:)

    NASZ BLOG:)

    ReplyDelete
  66. Ja uwielbiam takie poranki<3 a piesek jest uroczy

    http://365daysinblack.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. It looks soooo delicious!

    xo,
    priceless-ambition.blogspot.pt

    ReplyDelete
  69. bardzo ładne zdjęcia.

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Śliczna jesteś :D mam takiego pieska :)
    zapraszam do siebie :) http://memoriesola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Aż zgłodniałam przez ten omlet :):)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Więc zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    ReplyDelete
  72. Mamy podobne poranki i bardzo ładne zdjęcia ,pozdrawiam :))

    http://dorotablack77.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Ciekawy post, fajnie się czyta i przegląda zdjęcia, będę wpadać częściej i zapraszam do mnie http://styledivision1.blogspot.com publikujemy tam zdjęcia swoich stylizacji, pozdrawiam i czekam na nowego posta:)

    ReplyDelete
  74. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    ReplyDelete