26/06/2015

Time to say goodbye

So here comes this moment. The time which I was so scared of. I must admit it's incredibly hard to end up another stage of life for me. It's time to say my last goodbye.A więc nadszedł ten moment. Chwila, której tak bardzo się obawiałam. Niezwykłe trudno przychodzi mi zamknąć na dobre kolejny etap mojego życia. Czas pożegnać gimnazjum i powiedzieć ostatnie do widzenia.

I don't know about you, but I really  to grew accustomed to my classmates. I was lucky to go to a catholic middle school (high school is going to be the same too ^^), what helped us to create our class school community. I've the impression that middle school is the best time in in the life of a young man- you aren't such a child like at a primary school, but you don't have to behave so seriously as an adulst person. It gives freedom and great 3 years of fun. It will never be the same. Time passes and everyone is aging (however we- teenagers supposedly aren't aging but "maturing"). Before we'll know, the next 3 years of high school pass similary, so fast as a snaping the fingers...



I've loved the people from my class and school more than I could have expected and the only one ray of hope that I'll go out of this ditch full of tears of longing, is aware that I've made real friends for the rest of my life. I'm extremely grateful to me and my parents for choosing my school together. I'm  grateful to teachers for their patience with my unruly class.  I'm  grateful to my lovely peers for giving me these the most wonderful memories forever. Every second spent among the people that we love so much is a priceless gift. Thank You God!



And now I'm looking for the wipes, because I'm crying probably 100,000,000 time in the last 24 hours.
Nie wiem jak wy, ale ja naprawdę zżyłam się z moją klasą. Miałam to szczęście chodzić do gimnazjum katolickiego (liceum też się takie zapowiada ^^), co na pewno ułatwiło nam wszystkim zawiązanie bliskich więzi i utworzenie wspólnoty. Odnoszę wrażenie, że gimnazjum to najlepszy okres w życiu młodego człowieka- nie jest się już takim dzieciorem jak w podstawówce, ale jednocześnie ludzie nie oczekują poważnego i dojrzałego zachowania. To daje dużą swobodę i przede wszystkim 3 lata pełne frajdy. Nigdy nie będzie już tak samo. Czas mija, a każdy z nas się starzeje (chociaż my- nastolatki podobno jeszcze się nie starzejemy, tylko "dojrzewamy"). Nim się obejrzymy kolejne 3 lata liceum miną podobnie- jak za pstryknięciem palcami...

Pokochałam ludzi z mojej klasy oraz szkoły bardziej niż mogłam się tego spodziewać i jedynym promykiem nadziei, że wyjdę z tego kolejnego rowu łez tęsknoty, jest świadomość, że zawiązałam w murach gimnazjum przyjaźnie na całe życie. Jestem niezwykle wdzięczna sobie i rodzicom, że wspólnie wybraliśmy moją szkołę. Jestem wdzięczna nauczycielom, którzy przez te 3 lata dzielnie walczyli z moją niesforną klasą. Jestem wdzięczna, że moi wspaniali rówieśnicy dali mi te najpiękniejsze wspomnienia. Każda sekunda spędzona w gronie osób, które się tak bardzo kocha, jest bezcennym darem. Dziękuję Ci Boże!

A teraz idę po chusteczki, bo płaczę już chyba 100.000.000 raz w ciągu ostatnich 24h.

67 comments:

  1. Gimnazjum to był mój najlepszy czas, poznalam wspaniałych ludzi z którymi ciężko było się rozstać, a kolejne 3 lata liceum minęły jak z bicza strzelił :)

    www.kiercia.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ciekawy post! Ja mam jeszcze rok gimnazjum.
    Pozdrawiam,
    PasteLove Blog!! ♥

    ReplyDelete
  3. mnie czeka jeszcze rok w gimnazjum :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    ReplyDelete
  4. Ja gimnazjum kończę za rok i chyba też się popłaczę :)
    Śliczne zdjęcia i bardzo fajny post ^^
    Obserwuję i pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  5. Ja też miło wspominam czasy gimnazjalne, chociaż te przyjaźnie gdzieś pouciekały

    ReplyDelete
  6. Skończyłam dopiero 1 klasę gimnazjum ale już był to dla mnie wspaniały czas.

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. @Nie za czytanie, a za aktowność - komentowanie, klikanie w linki, likowanie na fb. Sama czesto czytam posty a nie komentuje to ma na celu zmotywować stałych czytelników do bycia aktywnym :)
    Giveaway z SheIn do wygrania 120$ na zakupy

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia. Pamiętam jak ja płakałam w 6 klasie jak rozstawałam się z klasą, z resztą wszyscy płakali.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja też niestety musiałam rozstać się ze swoją klasą :(

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wszystko co dobre kiedyś się kończy, taka kolej rzeczy :(
    Powodzenia w dostaniu się do dobrego liceum, czy to katolickiego, czy innego. Miłych wakacji!
    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja z moją klasą jestem już od przedszkola, tym bardziej będzie trudniej pożegnać się z nimi za te dwa lata! :(

    chanelier.blogspot.com - zapraszam na nowy post! ☻

    ReplyDelete
  12. Za rok czeka mnie rozstanie z moją klasą, z którą jestem od przedszkola.. Boję się, bo zżyłam się z nimi tak jak ty ze swoją klasą.

    http://black-blouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja też się wczoraj pożegnałam ze swoją klasą z gimnazjum :(

    lookmagiclife.blogspot.com - zapraszam :)

    ReplyDelete
  14. Mnie to czeka za rok i już mi jakoś smutno na samą myśl:(
    siwusi.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Mnie to czeka za rok i już mi jakoś smutno na samą myśl:(
    siwusi.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Dla mnie też rozstanie z klasą jest bardzo trudne :(

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    ReplyDelete
  17. Wydaje mi się, że czas w liceum mija jeszcze szybciej :(
    Niestety życie to ciągłe zmiany i należy się z tym pogodzić choć nie jest to łatwe..
    + Śliczny blog, obserwuję :)

    miiszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. great post :) have a nice Sunday:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Również w tym roku kończę szkołę i jest mi tak samo smutno gdy pomyślę, że większości ludzi z tej szkoły już nigdy więcej nie zobaczę :c
    Lady Geelay

    ReplyDelete
  20. Z moją klasą bywało różnie. Dopiero w 3klasie okazało się, jak wspaniała jest. Przeżyliśmy potwornie ciężkie chwile, wydaje mi się, że najcięższe z możliwych. Daliśmy radę:) + moja najukochańsza wychowawczyni! Nie wyobrażam sobie iść do liceum..

    ReplyDelete
  21. Dla mnie rozstanie z klasą nie było, aż takie trudne, ponieważ z większością widzę się już za dwa miesiące <3 Jednak z tymi, którzy odchodzili zżyłam się i jest przykro.


    Zapraszam: http://nyalb.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja za gimnazjum nie tęsknię, bo strasznie się tam męczyłam, a w mojej klasie praktycznie wszyscy się hejtowali.
    KONKURS (klik)

    ReplyDelete
  23. Też uwielbiałam chodzić do gimnazjum i nawet płakałam w ostatni jego dzień :)
    Pozdrawiam! :)
    Mój Blog - zerknij! :)

    ReplyDelete
  24. O jacie jak mega! Chciałabym się uczyć w katolickim gimnazjum! Zazdroszczę takich więzi, ja nie miałam za kim płakać haha :D Oczywiście, bo te prawdziwe przyjaźnie utrzymują się do tej pory :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mnie jeszcze czeka rok gimnazjum :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy.
    nasz blog - klik

    ReplyDelete
  26. Ah pamiętam te pożegnania rok temu :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !

    ReplyDelete
  27. pożegnania są ciężkie, ja osobiście za rok kończę gimnazjum i nie mogę się doczekać tego momentu
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :)
    vickey-vicky.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili:
    OLIWIA-BLOGG.BLOGSPOT.COM

    ReplyDelete
  29. coś się kończy, a coś się zaczyna, taka kolej rzeczy :)
    super zdjęcia, miło wspominam czasy w gimnazjum :) pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  30. Dla mnie rozstanie z moją klasą było bardzo trudne..

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    ReplyDelete
  31. Ja rozstanę się z gimnazjum za rok, ale szczerze mówiąc wątpię, żebym tęskniła :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mi zostały jeszcze dwa lata..
    Ładne zdjęcia ;)
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja w przyszłym roku również będę żegnać się z moją klasą z którą już dużo przeżyłam.
    Masz bardzo oryginalny wygląd bloga, nigdzie jeszcze się z takim nie spotkałam a jest świetny :)
    Pozdrawiam,
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  34. Niestety każdy prędzej czy później musi się rozstać ze swoją klasą.
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja też uważam, że gimnazjum to mógł być najlepszy okres mojego życia, chyba iż w liceum będzie lepiej. Żałuję, że chodziłam do zwykłego publicznego gimnazjum, może w tym katolickim czułabym się lepiej i nie słyszała od znajomych: ty wierzysz o.O, chodzisz do kościoła itp...
    ✿ agnieszkaa-es.blogspot.com ✿

    ReplyDelete
  36. Mnie za rok czeka pożegnanie z moją klasą,ale my nie jesteśmy ze sobą za bardzo "zżyci" :/
    charlotte-carolina.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Tak gimnazjum to świetny czas, ale w liceum tez jest fajnie :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Przede mna jeszcze dwa lata gimnazjum, ale juz bardzo sie zzylam:)

    Zapraszam;) ---> klik, klik

    ReplyDelete
  39. Ja również w tym roku skończyłam edukacje iw gimnazjum i szczerze mówiąc nie zgodzę się,że to jest najlepszy okres u mnie było wręcz odwrotnie.Nie miałam pod żadnym względem "fajnej" klasy. Dla każdego z mojej klasy liczył się tylko "melanż" co tydzień.Mam natomiast nadzieje,że w liceum będzie o wiele lepiej :)
    MÓJ BLOG-KLIK
    BLOG KOLEZANKI-KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z mojej szkoły ludzie byliby wyrzuceni za jakiekolwiek "melanże", więc miałam o tyle dobrze, że ludzie byli normalni i liczyły się dla nich ważniejsze rzeczy. :)

      Delete
  40. Świetny blog, obserwuję kochana! ;)

    ReplyDelete
  41. Ja jako maturzystka (od tego roku szkolnego co będzie) nie zgodzę się, że gimnazjum to najlepszy okres w życiu człowieka. Uważam i chyba zawsze będę uważać, że to liceum właśnie to najlepszy okres nastolatka, bo stajemy się dorośli, ale jesteśmy niezależni i jeszcze wolni. Gimnazjum strasznie nie lubiłam, bo był przepełniony lansem ajfonami, air maxami i innymi (nie wiem jak jest u Ciebie), a w liceum są już poważniejsi ludzie i nie zwraca się na to uwagi. Ale ciekawy post i życzę udanych wakacji!

    zależy mi na twojej wizycie, zapraszam (klik)!

    ReplyDelete
  42. Rok temu kończył gimnazjum, a nawet nie wiem kiedy minął mi pierwszy rok w liceum. :)

    mbmalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ja też w tym roku skończyłam III klasę gimnazjum. Również wydaje mi się, że gimnazjum to taki najlepszy czas. No, ale trzeba zamknąć jeden etap, żeby rozpocząć kolejny- liceum (którego szczerzę się trochę obawiam).

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Dla mnie gimnazjum nie było fajnym okresem. Wszyscy uważali się już za dorosłych i tylko fajki, alkohol, imprezy. Zdecydowanie bardziej wolę liceum :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  45. PIĘKNE ZDJĘCIA :)
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do ROMWE w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi ROMWE. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    ReplyDelete
  46. ja kończę gimnazjum dopiero za dwa lata :)
    zawarłam właśnie pierwszą współpracę! Wish lista jest już na moim blogu, mogłabym prosić o wejścia w linki?:) Jesli wejdziesz, daj znac w komentarzu! baardzo dziękuję z góry!:*
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  47. Ja nie wyobrażam sobie mojego rozstania za rok - przecież to straszne, ledwo co tak się bałam iść do 1-szej klasy podstawówki, tyle lat minęło...
    Masz rację, słoneczko również robi swoje! Taki humor bez powodu jest ogółem świetny, bo wszystko sprawia, że jesteś szczęśliwy no i jesteś, bez powodu.
    ♡ jestebatmane ♡

    ReplyDelete
  48. chętnie wróciłabym do gimnazjum.. to był najlepszy okres mojego życia! :)

    ReplyDelete
  49. spraw by Twoje życie było jeszcze lepsze niż wtedy, zapraszam do siebie http://www.krystianwojtowicz.pl - dziś o 12 nowy post o sposobie myślenia, przy zapisie masz ebooka

    ReplyDelete
  50. Ja za rok będę zapewne w takim stanie jak ty.
    Nie zżyłam się aż tak bardzo z moją klasą, ale też będzie mi szkoda spędzonych razem chwil :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    ReplyDelete
  51. Rozstanie z gimnazjum, jest zawsze bardzo trudne, ale pozostaja piekne wspomnienia :)
    Zapraszam do mnie:
    http://kalosze-w-kaczuszki.blogspot.com/2015/07/summer-is-already-here.html

    ReplyDelete
  52. Ja również rozstaję się ze swoją klasą.. :c
    Mój blog---KLIK

    ReplyDelete
  53. Ja szczerze powiedziawszy cieszyłam się, że kończe gimnazjum, teraz mam dużo lepszą klasę :)
    by-vanys.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. No niestety coś się kończy, a coś zaczyna :)
    Julajulia.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Piękne zdjęcia :) Wiem dokładnie o co ci chodzi. W kwietniu skończyłam liceum i nadal nie potrafię tego pojąć, że to już koniec i większości z tych ludzi już nigdy nie zobaczę.... Ale jak to mówią, jedne rzeczy się kończą, a inne zaczynają, trzeba zawsze myśleć pozytywnie :)

    http://the-notebook-daily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Przed Tobą najlepsze 3 lata życia :) Liceum też jest fajne!

    ReplyDelete
  57. Rozumiem,co czujesz, ale pomyśl ilu ludzi jeszcze poznasz a na pewno będziecie utrzymywali stały kontakt ze sobą :D
    PS. Bardzo ładne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  58. hej :* dziękuję za komentarz na moim blogu, bardzo mi miło :* Pożegnania są trudne, zawsze, też przez to przechodziłam, ale uwierz mi, że będzie fajnie, liceum może nie jest tak fajnym czasem jak gimnazjum, bo jest masa nauki, ale też da się zżyć z klasą, mówię z własnego doświadczenia, gdyż w gimnazjum miałam świetna klasę z którą nadal mam kontakt, spotykamy sie, imprezujemy :) jezeli twoja klasa równiez byla tak zżyta jak moja, to nie ma obaw, kontakt z pewnościa pozostanie :3
    Z chęcią obserwuję twojego bloga, milo mi się czyta twoje posty :* Zapraszam w wolnej chwili również do mnie :*

    ReplyDelete
  59. Pamiętam, że mi też z niektórymi osobami z gimnazjum bardzo ciężko było się żegnać, ale na szczęście z niektórymi nadal utrzymuje kontakt i to nawet bardzo dobry :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. http://lunassgirlss.blogspot.com/ <----- Zapraszamy, tworzymy także wygląd bloga #V&E

    ReplyDelete
  61. Ja mam jeszcze rok,powodzenia w liceum :* <3

    donut-worryy.blogspot.com

    ReplyDelete