16/08/2015

To travel is to live


To move, to breathe, to fly, to float,

To gain all while you give,
To roam the roads of lands remote,
To travel is to live.
Hans Christian Andersen

I don't think there is a person in the world who has experienced a trip and wouldn't agree with these words. However man leads a sedentary life, then I have the impression that each of us has a greater or lesser (but has) a substitute of the original nomads and consequently has a need to travel.
Chyba nie ma na świecie osoby, która przeżyła jakąś wyprawę i nie zgodziłaby się z tymi słowami. Chociaż człowiek prowadzi osiadły tryb życia, to mam wrażenie, że każdy z nas ma w sobie większą lub mniejszą (ale ma) namiastkę z pierwotnych koczowników i urealnia ją właśnie poprzez podróże. 






There are so many things to be done, so many people to meet and so many places to be explored. Each of us, without exception, can become the next explorer of our beautiful planet. Travelling has infinitely many advantages and gives lots of opportunities. WE become more independent, get new scientific knowledge, understand the world of animals, plants and people, but above all, we learn to respect the planet Earth, everything and everyne  who exist and operate here, and the emotions that always accompany this are indescribable.Jest jeszcze tyle rzeczy do zrobienia, tyle ludzi do poznania i tyle miejsc do odkrycia, a każdy z nas, bez wyjątku, może stać się kolejnym badaczem naszej przepięknej planety Ziemi. Podróżowanie ma nieskończenie wiele zalet. Usamodzielnia, dostarcza nowej wiedzy naukowej, pozwala lepiej zrozumieć świat zarówno zwierząt, roślin, jak i samych ludzi, ale przede wszystkim uczy szacunku do planety Ziemi oraz wszystkiego i wszystkich, którzy na niej egzystują i funkcjonują, a emocje, jakie temu zawsze towarzyszą są nie do opisania. 


41 comments:

  1. To zdjęcie z pieskiem cudne. :)
    ___________________________________
    Zapraszam do siebie: kierunkowy48.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  2. Cudowny cytat!
    Piękne zdjęcia :)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    ReplyDelete
  3. kocham podróże, właśnie przez to że kształcą :)
    piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  4. Śliczne zdjęcia, ja uwielbiam podróże :)

    Poklikasz w ostatnim poście? :) http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    ReplyDelete
  5. Cudne zdjęcia !
    Moim marzeniem jest zwiedzenia całego świata - uwielbiam podróżować i chyba nie jako jedyna, ale okrywanie nowych miejsc ma coś w sobie :)

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  6. Pięknie napisane, jak i przedstawione :D Zdjęcie z pieskiem jak tumblr'a :D
    claudia-ss.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. cudowne zdjęcia! Będąc na Mazurach też miałam takie piękne widoki:)

    ReplyDelete
  8. Bardzo klimatyczne zdjęcia. Ja "podróże" uwielbiam, wtedy strasznie trudno ściągnąć mnie na ziemię. XD

    http://nogitsuune.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Kocham podróżować i w ogólnie świetnie napisany post. zdjęcia w tym poście są tak idealne, że naprawdę nie mam słów. Zainspirowałaś mnie, żeby wyjść dziś wieczorem z aparatem na zewnątrz:)

    alqxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. jak pięknie! :)
    http://eunikovakinga.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. O tak, ma się coś z tej koczowniczej natury :) Nie bez powodu mówi się, że podróże kształcą, nie wyobrażam sobie takiego stuprocentowo osiadłego trybu życia, to byłoby zbyt nudne... Przepiękne zdjęcia, urzekło mnie zwłaszcza to na statku gdzie leżysz z psiakiem ;)

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia, zwłaszcza to w sweterku na łódce. Ja nie wyobrażam sobie tego, że gdzieś nie pojadę i czegoś nie zobaczę minimum raz w roku w wakacje. Jednak choć lubię zwiedzać i podróżować, to nie byłabym dobrym koczownikiem.
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  13. Piękne zdjęcia zwłaszcza drugie ;) http://themessofbookie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Te zdjęcia są przepiękne ♥

    yukinephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Pięknie to ujęłaś :)) Osobiście kocham podróżować i nie wyobrażam sobie, gdybym miała przesiedzieć całe życie w domu. Moim marzeniem jest taka wielka podróż dookoła świata :D Już powoli zaczęłam oszczędzać...;)
    Wspaniałe zdjęcia ♥

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Zachwycające zdjęcia, nie mogę się napatrzeć. :)

    muminek-enter.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Przecudowne zdjęcia, ja uwielbiam podróże, jest to moja wielka pasja, Chciałabym zwiedzić cały świat, próbować nowych rzeczy, wyjechać gdzieś na parę lat, może do Tajlandii, spróbować zupełnie nowego życia. Może kiedyś, na razie to tylko marzenia.

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Genialne zdjęcia! :*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Oj, ja uwielbiam podróżować, choć nie mam do tego możliwości ;/
    Przepiękne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  20. Ja raczej żyje osiadłym trybem życia :D

    NOWY POST! ZAPRASZAM!
    Komentarze i obserwacje mile widziane. ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  21. Przepiękne zdjęcia ♥

    dariaa-blog.blogspot.com ----> Zaobserwuj! ♥ Będzie mi bardzo miło!

    ReplyDelete
  22. Świetne zdjęcia!:)
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie:
    http://aguuuszka.blogspot.com/
    PS Jeżeli spodoba Ci się mój blog, to byłoby mi niezmiernie miło, gdybyś dołączyła do grona moich czytelniczek! ☼♥

    ReplyDelete
  23. Genialny cytat, prześliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie
    another-view-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Prześliczne zdjęcia i ciekawy wygląd bloga :)
    http://julie-juliees.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Zawsze chciałam wybrać się na taką wycieczkę/podróż, przepiękne zdjęcia. ;)

    Zapraszam do mnie: www.fashionforazmariaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Bardzo fajny wpis :) Zapraszam do mnie. Odwdzięczam się komentarzami i obserwacjami. http://mleeeczyk99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Świetny blog :)

    Obserwuje i liczę na to, że tobie również spodoba się mój blog i zrobisz to samo :)

    maarzycieelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. fajne, ze spedzilas milo czas, podrozowanie to lepsza czesc mojego zycia;d
    Obserwuje i licze na rewanz.
    Zapraszam do siebie:) (nowy post- bal gimnazjalny!) :D (OBS=OBS)

    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Podróże to moje życie, uwielbiam je! :)

    Mój blog CLICK

    ReplyDelete
  30. CUDOWNE ZDJĘCIA
    ! ;)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    ReplyDelete
  31. Twoje zdjęcia są takie idealne, tumblerowe :D


    twosistersbloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Zdjęcia pieska są przeurocze! :) Bardzo mi się one spodobały! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi. :)
    Nowa wodna sesja zdjęciowa pt. ''Ophelia'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/ophelia.html

    ReplyDelete
  33. Świetne zdjęcia :) Generalnie bardzo podoba mi się Twój szablon, bardzo oryginalny :)

    ReplyDelete