01/09/2015

September please be good

ph. Marysia Waszczyszyn
And here it is. This 1st September. An ordinary, but extraordinary day, announcing an arrival of the next 10 months of forming our character and learning in the cradle of geniuses, commonly called "The School".I przyszedł. Ten 1 września. Dzień zwyczajny, lecz niezwykły, zapowiadający swym nadejściem kolejne 10 miesięcy kształtowania swojego charakteru i zdobywania wiedzy w kolebce geniuszy, zwanej pospolicie szkołą. 




Probably many of you have started  another new, unknown stage in life today, as me. In my case, it's high school [maybe in yours middle school or college (though I doubt that students visit my blog)]. New friends, new teachers and may hours of studying.  I had a great opportunity to get to know my new class and others classes, because we 've already been for a few days familiarization trip (I don't know hot to call it).I can't say that at the first meeting with my class, they've made a good impression on me. But what could I expect? There are different schools, different ways of education and above all different people. But there's always the hope!Pewnie wielu z Was, podobnie jak ja, zaczęło z dzisiejszym dniem kolejny nowy, nieznany etap w życiu. W moim przypadku jest to liceum [może u was gimnazjum czy też studia (chociaż wątpię żeby studenci zaglądali na mojego bloga)]. Nowe znajomości, nowi nauczyciele i mnóstwo nauki (od pon. do śr. mam 8h, a w czw. i pt. 9h w szkole, łuhu!). Z klasą i innymi osobami z rocznika miałam już świetną okazję się zapoznać, bo byliśmy już na kilkudniowym wyjeździe integracyjnym. Nie powiem, by przy pierwszym spotkaniu moja klasa zrobiła na mnie dobre wrażenie. Ale czego mogłam się spodziewać? Są różne szkoły, różne sposoby wychowania i przede wszystkim różni ludzie. Jednak od czego jest nadzieja?


Pessimism has'nt left me recently, what in my case is really disturbing. I feel continual disappointment. Almost every day one person fails me, but once over the longer I think about it, I conclude, that I disappoint myself and I shoudn't blame anyone for it. In spite of everything, and so I still think that life is beautiful! Anyway the vein holds on to me and works excellently. Let the rest of my favorite month- September be less pessimistic and full of great time. Good luck at school! ;)Ostatnio pesymizm mnie nie odstępuje, co w moim przypadku jest naprawdę niepokojące. Czuję ciągłe rozczarowanie. Prawie codziennie zawodzi mnie pewna osoba, ale gdy nad tym dłużej myślę, to chyba ja siebie samą rozczarowuję i nikt temu nie jest winien. Mimo wszystko i tak uważam, że życie jest piękne! Przynajmniej wena się mnie trzyma i świetnie się sprawuje. Oby reszta mojego ulubionego miesiąca- września, była mniej pesymistyczna. Powodzenia w szkole! ;)

46 comments:

  1. Ja szkołę zaczęłam już 17 sierpnia, czyli jestem w połowie trzeciego tygodnia szkoły. Od kiedy zobaczyłam nasz plan lekcji, pesymizm nie odstępuje mnie na krok (co spowodowało, że już w pierwszym tygodniu opuściłam 2 dni i uciekłam z kilku ostatnich lekcji….), ale staram się nad tym pracować..:")

    alqxx - klik!

    ReplyDelete
  2. życzę CI dobrego miesiąca- piękne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. sliczne zdjecia ! Powodzenia w nowej szkole :*

    ReplyDelete
  4. cudowne zdjęcia, bardzo nastrojowe :D

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  6. W moim przypadku również jest to liceum, gdybym mieszkała w Polsce :). Super atmosfera zdjęć :)))

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. niezły pomysł na dwujęzyczne posty. Piękne zdjęcia! Chyba zostanę tu na dłużej ;)
    Zapraszam do siebie: http://sadistic97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Ja też zaczęłam chodzić do liceum i jak na razie jest dobrze, i mam nadzieję, że tak pozostanie :D

    adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Tu Cię zaskoczę, bo jestem studentką i czytam Twojego bloga ^^ Liceum to bardzo fajny okres w życiu i nie ma co podchodzić do niego pesymistycznie. Świetne zdjęcia, mega klimat!
    Pozdrawiam
    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  10. Studenci też tu zaglądają na co jestem żywym przykładem :D Trzymam kciuki żebyś się oswoiła w nowym towarzystwie :)

    ReplyDelete
  11. fajnie wuszłam o zachodzie słońce, ładna stylizacja

    http://iamemilia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia! nie martw się, z czasem na pewno polubisz swoją nową klasę! ja nigdy nie lubiłam takich zmian, na szczęście już ostatnia za mną...

    http://proteinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ciekawe otoczenie i zdjęcia, niektóre zdjęcia są dla mnie lepsze co inaczej mówiąc wyjątkowe, bo przykuły moją uwagę na dłużej. Pozdrawiam i liczę, że wpadniesz również na mojego bloga i też coś tam zostawisz. K L I K

    ReplyDelete
  14. kocham wrzesień, bo mam urodziny:D
    http://polowcia--blog.blogspot.com //zapraszam na school lookbook!

    ReplyDelete
  15. Dalszą edukacje rozpoczęłam w technikum i moja klasa również nie zrobiła na mnie specjalnego wrażenia, ale mam nadzieję że jeszcze lepiej ich poznam :)
    Piękne zdjęcia !

    http://elwiralewandowska.blogspot.com/2015/09/zegnam-i-witam.html

    ReplyDelete
  16. Ja dalej w gimnazjum :D Piękne zdjęcia!
    Czy mogłabyś poklikać w linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    ReplyDelete
  17. Śliczne zdjęcia,
    obserwuję i czekam na kolejne posty :3
    My blogging travel

    ReplyDelete
  18. Powodzenia w liceum! :D Przepiękne zdjęcia :)

    http://ancient-lullaby-happiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Jakie cudowne zdjęcia! Zakochałam się w twoim blogu i będę tutaj znacznie częściej wpadać :))
    Również Ci życzę powodzenia w roku szkolnym!
    Julia's Secret KLIK!

    ReplyDelete
  20. Ja jeszcze rok w gimnazjum xd http://sweetgirls23.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Cudne zdjęcia, uchwycony mega klimat <3

    www.vintedels.pl

    ReplyDelete
  22. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  23. Prześliczne zdjęcia, a koszula po prostu wspaniała *.*
    Może wpadniesz do mnie? :)
    http://kaamccia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Jejku ale masz świetny kolor włosów, kocham rude! :*
    Zdjęcia mega śliczne i koszulka!
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Zauroczyły mnie te zdjęcia! Dosłownie, są śliczne

    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2015/09/w-poszukiwaniu-szczescia-przemierzamy.html

    ReplyDelete
  26. Piękne zdjęcia, taka piękna -szczęsliwa jestes, naprawde super to wyglada, plus sceneria :)
    obserwuję także będę częstą czytelniczką!

    ReplyDelete
  27. Świetny blog :)

    http://nonstopyou.blogspot.com/2015/09/pobieranie-krwi.html#comment-form

    ReplyDelete
  28. jestem w maturalnej i w końcu doczekałam się fajnego planu! czasem na 10, czasem do 12- marzenie :D
    również życzę powodzenia :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    ReplyDelete
  29. W takim razie trzymam kciuki, żeby klasa jednak okazała sie być fajna, a Ciebie niech opuszczą pesymistyczne myśli :D
    Wspaniałe zdjęcia!
    Piękne masz włosy <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    NOWA NOTKA
    Obs za obs?
    Skomentujesz?

    ReplyDelete
  31. Hello from Spain: great long hair. I just discovered your blog and I like the variety of topics that you write. Fashion and beauty are my hobbies with my Barbie doll collection. Right now I have a blog dedicated to those dolls that I invite you to visit: http://all4barbie.blogspot.com.es/ If you want we keep in touch. I already made me a follower of your blog.

    ReplyDelete
  32. Powodzenia w nowej szkole!
    yukinephoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja również teraz poszłam do liceum i pesymizm jest wciąż ze mną. Nie podoba mi się tam jak na razie, ludzie mnie nie przekonują do siebie, ale może z czasem się to zmieni :)
    Piękne zdjęcia!

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  34. Śliczne zdjęcia, to prawda nowy etap kolejny rok szkolny ;)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;))

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia *.*

    http://bomytokochamy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Kurczę, masz bardzo dużo godzin zajęć! Ja nigdy nie jestem w szkole dłużej, niż do 14.25

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    ReplyDelete
  37. Na szczęście mam jakieś siedem miesięcy nauki ale bardziej intensywnej ( matura -,- ).
    U mnie w drugiej klasie liceum tak dowalili z godzinami ale w trzeciej trochę poluzowali.
    Klasa klasą ale na pewno znajdziesz sobie osoby, którym zaufasz i dobrze będziecie się dogadywać.
    Świetne zdjęcia.
    http://blogujzangie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Śliczne zdjęcia, masz piękne włosy :)

    Zapraszam do mnie: MonyikaFashion >klik<

    ReplyDelete
  39. fajny klimat xD
    thenastykids.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Wow ! Świetny blog i post ! Stylizacja również cudowna :)) Obsrwuje :)
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania oraz komentowania :)
    Mój blog

    ReplyDelete
  41. Masz niesamowitą urodę! :) Przepiękne zdjęcia! Obserwuje!

    ReplyDelete
  42. Masz niesamowitą urodę! :) Przepiękne zdjęcia! Obserwuje!

    ReplyDelete