09/01/2016

I've had the time of my life

There is no doubt that last 2015 year was my greatest year ever! Certainly it was full of emotions, not only positive of course, but now I feel that every difficulty I had to deal with, taught me a lot. It isn't a particularly revealing statement, but you know how it is: people don't pay attention to some obvious things until they experience them. There had never happened as many things in my life as during those 365 days. The end of gimnasium, saying goodbye to so many great people, a holiday which I will never forget (because of pleasant and unpleasant situations: p), then the beggining of a high school, new people, new school (though not entirely, because the same community <3). It all happened outside of me, but what has happened within... it left my suspicions behind a long time ago. After many years of vegetation, the hell of adolescence finally reached me. Turbulence that I've experienced in recent times was really impressive in its size and honestly? I hated this state of mind. Maybe it's an illusion, but it seems to me that slowly, but surely I'm turning the corner. With the rate of snail, but turning!Nie ulega mojej wątpliwości, że ubiegły już, 2015 rok, był jak do tej pory moim najwspanialszym rokiem w życiu! Na pewno pełen był emocji, nie tylko tych pozytywnych, ale teraz czuję, że każda przeciwność, którą napotkałam, nauczyła mnie wiele. Nie jest to wyjątkowo odkrywcze stwierdzenie, ale sami wiecie, człowiek nie zwraca uwagi na pewne oczywiste rzeczy, dopóki sam ich nie doświadczy. Nigdy jeszcze w moim życiu nie działo się tak wiele, jak w ciągu tamtych 365 dni. Zakończenie gimnazjum, pożegnanie ze wspaniałymi ludźmi, wakacje, których nie zapomnę (za miłe i niemiłe sytuacje :p), potem liceum, nowi ludzie, nowa szkoła (chociaż nie do końca, bo ta sama wspólnota <3). To wszystko działo się na zewnątrz mnie, ale to, co działo się wewnątrz przekroczyło już dawno moje przypuszczenia. Po wielu latach wegetacji, dopadło mnie w końcu prawdziwe piekło dojrzewania. Zawirowanie jakiego doświadczałam w ostatnim czasie było imponujące w swym rozmiarze i szczerze? Nie znosiłam tego stanu umysłu. Może to i złudzenie, ale wydaje mi się, że powoli, bo powoli, ale wychodzę na prostą. Własnym żółwim tempem, ale wychodzę!
I will never forget this year. I thank my friends, who make my life more beautiful day by day. I can't remember when I felt so positive lately. I hope 2016 year will be even better. I feel it!Nigdy nie zapomnę tego roku. Dziękuję wszystkim, dzięki którym moje życie staje się piękniejsze z dnia na dzień. Już dawno nie czułam się tak naładowana pozytywną energią i przede wszystkim nadzieją, wielką nadzieją. Czuję, że 2016 będzie jeszcze lepszy! 
I believe that each of you can find in yourself a little bit of optimism for this year. Life is beautiful, seriously. But you first have to see this to be able to enjoy it fully. Remember, happiness doesn’t make us grateful, but gratitude makes us happy. 
Enjoy every moment, and you'll see!
Wierzę też, że każdy z Was też może odnaleźć w sobie choć odrobinę optymizmu na ten kolejny rok. Życie naprawdę jest piękne, ale trzeba chcieć to dostrzec, by móc z niego w pełni korzystać. Pamiętajcie, że to nie dzięki szczęściu jesteśmy wdzięczni, ale to wdzięczność sprawia, że jesteśmy szczęśliwi. Cieszcie się każdą chwilą, a sami się przekonacie!

21 comments:

  1. Dla mnie również 2015 był jednym z lepszych! :)

    pozdrawiam,
    ann--blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Piękny wygląd bloga ;) super ze piszesz tez po języku angielskim. Świetny wpis. Zapraszam do siebie i pozdrawia
    http://cheery-friendly-girl.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  3. Każda rzecz i każda osoba nas czegoś uczy. :) Dla mnie rok 2015 był dość udany, lecz mam nadzieję, że 2016 będzie jeszcze lepszy!

    www.natalia-moj-swiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Mój rok 2015 był beznadziejny. Same zmartwienia i brak spojrzenia na świat z lepszej strony.
    Rzeczywiście różnisz się od innych blogerek, jak to ujęłaś na grupie. Ciekawe jest to, że tłumaczysz swoje posty na angielski. Szkoda trochę treści, nie jest zbyt jej wiele.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  5. U mnie ubiegły rok nie był noże jakiś super czy coś, ale najgorszy też nie był, ale ten się zapowiada w sumie bardzo dobrze. Oby 2016 był dla Ciebie jeszcze lepszy. Ja też zmieniłam szkołę :/

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  6. U mnie ubiegły rok nie był noże jakiś super czy coś, ale najgorszy też nie był, ale ten się zapowiada w sumie bardzo dobrze. Oby 2016 był dla Ciebie jeszcze lepszy. Ja też zmieniłam szkołę :/

    Pozdrawiam SharpeeE i zapraszam do mnie ♥

    ReplyDelete
  7. Ja właśnie o to się staram :) Bardzo fajny post

    www.kiercia.blogspot.com-klik!

    ReplyDelete
  8. Bardzo ślicznie napisałaś, niestety u mnie 2015 był jak dotąd najgorszym rokiem w życiu :(
    http://sssddday.blogspot.com/ zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  9. Ubiegły rok był dla mnie troszkę ciężkim rokiem. Zobaczyłam jak tak na prawdę wygląda dorosłe życie, poznałam nowe osoby.
    Pozdrawiam, annenoele.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Dla mnie również 2015 rok był jednym z najlepszych.Wspomnienia związane z nim będą na zawsze w moim sercu <3 Spotkanie idoli, rozwijanie pasji to coś wspaniałego.Mam nadzieję, że ten rok będzie dla wszystkich blogerów i blogerek jak najlepszy :) Serdecznie Zapraszam - Klik!

    ReplyDelete
  11. Ja w połowie mogłabym zapomnieć o 2015 jednak nie narzekam i patrze na to pozytywnie :)

    crejzzzooll.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. dla mnie ten rok byl dosc specyficzny, no ale. oby ten byl super!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Ja jeszcze nie wyszłam do końca na prostą, na razie się otrząsnełam i zdałam sobie sprawę z tego co się stało, mam nadzieję, że jednak mi się uda wkroczyć na drogę, którą kroczyć chcę :)
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  14. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/2016/01/pytania-od-was-banggood.html
    Poklikasz w linki ?

    ReplyDelete
  15. Według mnie rok 2015 był trochę gorszy nóż przypuszczałam, ale to nie ważne było minęło. :)
    www.kasia-blog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Był to mój najgorszy rok:) Zdjęcie jest cudowne http://kamilkopec.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Jejku. Jaki piękny blog. Śliczne zdjecia i ciekawe posty. Zostaje na dłużej i obserwuje ;)

    http://cel-piekno.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dla mnie też ubiegły rok był jednym z najlepszych ;) Wszystkiego dobrego!

    U mnie nowy post, zapraszam!
    Obserwuję ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    ReplyDelete
  19. ładnie


    zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    ReplyDelete
  20. Fajnie, że tamten rok był dla ciebie udanym czasem i oby 2016 był taki sam albo i lepszy!!! :)

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    ReplyDelete