24/06/2016

Today lasts always

If you think for a moment, it's so funny, how time passes inexorably quickly. I've started gimnasium just a week ago. No, moment! But yesterday I've finished this gimnasium, I've been dancing during the prom and I've been crying for the beloved class. Literally I've recently started high school, and today is the end of my first year... Youth is a dream for the elderly, for whom was just a short moment when they weren't old yet. I have the impression that all this took place yesterday, and at the same time 10 years ago. Everything takes time equally, passes equally and goes away equally. The memories are so far and close at the same time.Gdyby się tak dłużej zastanowić, to zabawne, jak czas nieubłaganie szybko mija. Jeszcze tydzień temu zaczynałam naukę w gimnazjum. Nie, chwila! Przecież wczoraj skończyłam gimnazjum, tańczyłam na komersie i płakałam za ukochaną klasą. Dosłownie przed chwilą zaczęło się liceum, a dzisiaj już koniec 1 klasy... Młodość jest snem dla starców, dla których była chwilą, gdy jeszcze nie byli starcami. Mam wrażenie, że wszystko to miało miejsce wczoraj, a jednocześnie jakieś 10 lat temu. Wszystko trwa jednakowo, mija jednakowo i odchodzi jednakowo. Wspomnienia są tak odległe, a bliskie zarazem.

This is so funny, that we don't even notice, as day after day, our time passes. Life is still running forward and expects us to follow it so quickly. Every today becomes yesterday, but today lasts always, and tomorrow is no longer tomorrow. We can't do anything yesterday and tomorrow. But today? Today is the only day we can do everything. Today is the first day of the rest of your life. Today is the perfect moment for love. Today is good. Today belongs to you.Jakie to zabawne, że nawet nie zauważamy, jak dzień po dniu, nasz czas mija. Życie wciąż pędzi do przodu i oczekuje, że za nim nadążymy. Każde dzisiaj staje się wczoraj, chociaż dzisiaj trwa zawsze, a jutro nie jest już jutrem. Wczoraj i jutro nie możemy nic zrobić. Za to dzisiaj? Dzisiaj to jedyny taki dzień, w którym możemy wszystko. Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty Twojego życia. Dzisiaj jest idealnym momentem na miłość. Dzisiaj jest dobre. Dzisiaj należy do Ciebie.
|wearing vintage shirt (have no idea from where), H&M sunglasses and skirt|


25 comments:

  1. "Dzisiaj jest pierwszym dniem reszty Twojego życia" - piękne i głębokie ^^ Jak cały tekst zresztą :)

    ReplyDelete
  2. Piękny masz uśmiech. :) Ja już skończyłam liceum i także nie mogę w to uwierzyć!

    lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo dobry tekst, który skłania do głębszej refleksji i na dodatek piękne zdjęcia. Coraz rzadszy widok, brawo :)

    ReplyDelete
  4. Oj tak czas leci i leci, dopiero co zaczynałam liceum, a tu już za rok matura.Bardzo ładne zdjęcia:) Zaobserwowałam :>
    http://nesssy-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetna stylizacja:) Krateczka zawsze modna!

    ReplyDelete
  6. Ja teraz idę do 1 gimnazjum i też płakałam, gdy się żegnaliśmy z klasą. Na prawdę czas szybko leci...
    Piękne zdjęcia!
    Imbirkowy blog klik!

    ReplyDelete
  7. Ja też skończyłąm gimnazjum, ale zupełnie nie będę tęsknić za klasą :/
    Śliczne zdjęcia ^^

    Zapraszam do siebie
    http://wearealive111.blogspot.com/2016/06/trip-anglia-szkocja-i-holandia.html#more

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skończyłam 1 liceum, gimnazjum było jedynie nawiązaniem do tego co czułam rok temu ;)

      Delete
  8. ja skończyłam gimnazjum 2 lata temu i powiem ci szczerze że twierdziłam że nie będę tęsknic ale brakuje mi nauczycieli i niektórych osób ale odwiedzam starą szkołę
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jaki masz śliczny uśmiech ♥

    Gimnazjum skończyłam w tym roku, trochę będzie mi tego brakować, ale z racji że z moją klasą spędziłam aż 9 lat, znaliśmy się dosłownie jak "łyse konie" przyszedł czas na zmiany, z których mam nadzieję za te parę miesięcy będę zadowolona.

    Też przeraża mnie ten fakt, że młodość tak właściwie trwa chwilę, z dnia na dzien coraz starsi. Nawet nie wiem kiedy moje 16 lat tak szybko przeminęło, przecież niedawno szłam do zerówki...
    Pozdrawiam :) Kamila Mizera blog klik

    ReplyDelete
  10. Ja skończyłam gimnazjum i nie mogę uwierzyć jak to wszystko szybko minęło... dopiero co je zaczynałam, poznawałam moich obecnych przyjaciół... a teraz znów muszę zacząć nowy "rozdział w życiu".

    nataliavblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Przed chwilą zaczynałam pierwszą klasę liceum, nowi ludzie, nauczyciele, nowe doświadczenie...a tu już za 1,5 roku matura. Szybko ten czas mija :D

    http://momentforme-jessica.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia i stylizacja *-*

    ReplyDelete
  13. Bardzo podoba mi się twój blog i sposób w jaki piszesz. Jeżeli notki będą pojawiać się częściej to na pewno zaobserwuje i zostanę twoją stałą czytelniczką. Pozdrawiam kochana i życzę, żeby ten czas nie szedł za szybko bo wszystko jeszcze przed tobą. poulciak.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Śliczny outfit:) a wpis bardzo życiowy, podoba mi się!

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie!

    ReplyDelete
  15. Masz rację. Czas pędzi bardzo szybko i tylko dziś to nasz dzień w którym może zrobić wiele. Bardzo ciekawy post, dający do myślenia. Obserwuję i czekam na więcej
    Pozdrawiam :*
    Zapraszam do siebie:http://oczamiwyoobrazni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja teraz zaczynam właśnie 1 klasę. Za gimnazjum jakoś nie płakałam. ;)
    http://werablogerkaa.blogspot.com/2016/06/atut-kazdej-kobiety.html#more Zapraszam na nowy post

    ReplyDelete
  17. Bardzo zaciekawił mnie Twój blog. Co powiesz na wzajemną obserwację ?
    Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  18. Mnie bardzo szybko zleciała szczególnie szkoła i boję się tego samego z wakacjami!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Czas bardzo szybko biegnie, ja dopiero zaczęłam liceum a już będę je kończyć :) Warto doświadczać nowych rzeczy
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. dawno nie czytałam tak dobrego wpisu,jestes dla mnie wielka inspiracja :) obserwuje i mam nadzieje ze odwdzieczysz mi sie tym samym ;3

    za wszystko się odwdzięczam JUST EMSi INSTAGRAM

    ReplyDelete
  21. Pięknie to napisałaś! :) Pozdrawiam!

    https://tworczo-pisane.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetny, głęboki tekst. Bardzo pięknie to ujęłaś.
    Rzeczywiście, czas bardzo szybko przemija.

    MY BLOG - CLICK!

    ReplyDelete
  23. Wspaniale, klimatyczne zdjęcia:)

    zapraszam serdecznie
    typical-teengirl.blogspot.com

    ReplyDelete