14/07/2016

Prague is like...


Every class trip has this something that makes it unforgettable (whether in a good or bad way, but always with a certain emotion). And so certainly I will remember my first trip with a highschool (surprisingly) great class. Besides, it is difficult to forget every day, a few hours drive by coach having a cystitis (so if you ever go to Prague, let me know, because I can create a guide of the most interesting czech toilets :)).Każda wycieczka klasowa ma w sobie to coś, że potem wspomina się ją latami (nieważne czy dobrze czy źle, ale zawsze z pewnym rozrzewnieniem). Tak też na pewno będę wracać myślami do mojej pierwszej wycieczki z licealną, (co się okazało) świetną klasą. A poza tym trudno zapomnieć codzienną, kilkugodzinną jazdę autokarem z zapaleniem pęcherza (więc jeśli kiedykolwiek będziecie wybierać się do Pragi, dajcie znać, bo mogę stworzyć przewodnik po najciekawszych toaletach czeskich :)).


This won't surprise anyone that I've only convinced myself that Prague is really beautiful, lyrical and romantic (but such a romanticist like me, will find these features anywhere in the world, if only she wants). You have no idea how much time I spent preparing more than a thousand pictures, and then selecting only the best three of them :'). Don't ask, just have a look.Nie będzie to dla nikogo zaskoczeniem, że tylko utwierdziłam się w przekonaniu, iż Praga jest naprawdę piękna, liryczna i nastrojowa (ale taka niepoprawna romantyczka jak ja, znajdzie te cechy w jakimkolwiek miejscu na świecie, jeśli tylko będzie miała taką ochotę). Nawet nie wiecie, ile czasu kosztowało mnie przerobienie ponad tysiąca zdjęć, a potem wybranie z nich tylko trzech najlepszych (życie wymaga poświęceń :')).



(the rest of photos soon/ reszta zdjęć wkrótce :))

21 comments:

  1. Praga jest piękna:)
    Byłam tam dwa razy (raz w tym roku, pierwszym razem to dzieckiem byłam jeszcze). Może nie jest tak klimatyczna i niesamowita jak Londyn czy Paryż, ale ma w sobie coś co sprawia, ze chce się do niej wracać:)
    Piękne zdjęcia!
    Zapraszam do siebie - blog podróżniczy:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. chciałabym odwiedzić Pragę :)
    masz rację co do tych wycieczek-każdą się pamięta i wspomina, nawet tę najgorszą :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Piękne zdjęcia :) Ciekawy blog, daję obs :)
    Zapraszam do siebie (coś o muzyce) https://muzykoman.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Zakochałam sie w zdjęciach <3 super post :)

    ReplyDelete
  5. miejsca, które zwiedziłaś są niesamowite. marzę, by pojechać do Pragi i Wiednia. DOdatkowo, masz niespotykany typ urody, nie mogę się napatrzeć na twoją piękną buzię :)

    ReplyDelete
  6. Praga jest przepiękna :) Do tego bardzo przyjemnie się Ciebie czyta, szkoda tylko że tak mało zdjęć :)

    ReplyDelete
  7. Również byłam w Pradze rok temu :) bardzo spodobało mi się to, że całe miasto utrzymane jest w jednym stylu i architekturze. Na prawdę jest magicznie!

    http://natquaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Praga jest taka piękna! Jadę tam w sierpniu i już nie mogę się doczekać.
    Świetny blog, obserwuję :)
    Pozdrawiam
    zuzb.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Oho widzę, że znalazłam sojuszniczkę w mojej miłości do Pragi ! <3
    W takim razie zapraszam na moją relację <3 http://canelle-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Od zawsze Praga była na liście miejsc, które muszę odwiedzić przed śmiercią i nie bez powodu. Widoki, miejsca, kultura-wszystko podbiło moje serce. Czekam na wpis z przwodniekiem po Pradze.
    Obserwuje.

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  11. Zakochałam się w zdjęciach <3

    Obserwuję i liczę na to samo ^^ :
    http://trapphouse.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Praga jest piękna zgodzę się z tym w 100% i współczuję zapalenia pęcherza, bo jest to rzecz, która może odbierać urok najpiękniejszym cudom świata :/
    naoffashion-click

    ReplyDelete
  13. Cudowne zdjęcia, w Pradze byłam kilka razy i za każdym chętnie wracam, to piękne miasto z nieziemskim klimatem :)

    ReplyDelete
  14. Oj Praga :D Cudowne miasto. Byłam nie raz i jeszcze nie raz pojadę :D



    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, Paputeq 
     
      

    ReplyDelete
  15. Moja babcia kiedyś tam była i się zachwycała <3
    Śliczne zdjęcia *.*

    ReplyDelete
  16. Praga jest wyjątkowa ;) Jedno z moich ulubionych miast ;)

    ReplyDelete
  17. To prawda, zawsze się wspomina. Ja do dziś pamiętam wycieczkę z 6 klasy podstawowej jakby była ona wczoraj haha:)
    http://wszystko-to-co-modne.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Magiczne zdjęcia :)
    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWY POST :)

    KLIK

    MOGĘ PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)
    KLIK

    ReplyDelete
  19. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do mnie , dopiero zaczynam
    Zachęcam do obserwowania :) https://kilkaaslowo.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  20. Nie każda wycieczka klasowa ma w sobie to ,,coś". Absolutnie nie.
    Do Pragi się nie wybieram, więc z porady raczej nie skorzystam. xD
    Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  21. zazdroszczę widoków!

    http://hidenly.blogspot.com/

    ReplyDelete