14/09/2016

Magical 45 days of...

And here I am. I'm back. I stand in front of you. I know I've been awaited for a long time. Newly born. Right now, 17-years old.I oto jestem. Wróciłam. Staję przed Wami. Z dawna wyczekiwana. Na nowo zrodzona. Dziś już 17-nastoletnia.


Pompous beginning, rigth? I like them ;-). Last post appeared here 45 days ago. Is it long? Maybe... remembering everything that happened to me during that time, it's difficult for me to believe how many things can happen in the life of a young man in less than two months.

It was my greatest holiday, I've ever experienced, for sure. No, I didn't visit Dubai or the Maldives, although I won't pretend that I haven't traveled a lot. I met so many amazing people, from the Poland but also from the other end of the world (literally!), I was helping the younger generation in the begining of their new, next level of education (= life), but mostly I've been given such experiences, which I had never dreamed of.
Pompatyczny początek, co? Lubię takie ;-). Ostatni post pojawił się tu 45 dni temu. Czy to dawno? Może i tak... wspominając wszystko, co spotkało mnie w przeciągu tego czasu, aż trudno mi uwierzyć w fakt, ile rzeczy może wydarzyć się w życiu młodego człowieka w okresie niecałych dwóch miesięcy.

Przeżyłam z pewnością najwspanialsze wakacje w moim życiu. Nie, nie byłam w Dubaju ani na Malediwach, chociaż nie będę ukrywać, że podróżowałam wiele. Poznałam tylu niesamowitych ludzi, zarówno z Polski jak i drugiego końca świata (dosłownie!), pomagałam młodemu pokoleniu dobrze wejść w nowy, kolejny etap edukacji (=życia), ale przede wszystkim nabrałam takich doświadczeń, o jakich nawet nie śniłam.


This apparent "break" from the apparent "life" paradoxically showed me what a true life is, in all its glory and allowed me to use it more intensely than ever. What's funnier, looking for answers my so many questions, I found this the most important answer: not every question needs to be answered. 

Some of them don't even have answeres! Anyway, asking questions is the best way, to get exactly what you are looking for ...
Ta pozorna "przerwa" od pozornego "życia" paradoksalnie pokazała mi, czym jest życie prawdziwe, w całej swej okazałości i pozwoliła z niego korzystać intensywniej niż kiedykolwiek. Co śmieszniejsze, szukając odpowiedzi na tak wiele nurtujących mnie pytań, znalazłam tę najważniejszą: nie na wszystkie pytania trzeba znać odpowiedź.

Ba! Niektóre nawet ich nie mają! A mimo wszystko zadawanie pytań, to najlepsza droga, do tego, czego właśnie szukasz...




Today it's blog's 2nd birthday, therefore it's my 17th birthday (as usual I'm already curious to see what I will tell you next year! (wish me good luck!)). / Blog obchodzi dzisiaj 2 urodziny, tym samym ja 17 (jak zwykle już jestem ciekawa, co powiem Wam za rok! (trzymajcie kciuki)).




15 comments:

  1. Cieszę się, że miałaś udane wakacje. Czy ja wiem czy 45 dni bez blogowania to dużo. Jaz kiedyś wróciłam po roku, więc wiesz... :D
    Pozdrawiam, W.

    ReplyDelete
  2. pięknie zdjęcia! ja na razie sobie nie wyobrażam opuścić blogosfery :D

    ReplyDelete
  3. No cóż, przerwy są potrzebne! Chyba miałaś udane wakacje ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Wszystkiego najlepszego! Jak najbardziej uważam, że przerwy są potrzebne, mam już taką za sobą. Bardzo spodobało mi się, że piszesz posty także po angielsku. Zdecydowanie zostanę u Ciebie na dłużej.
    Pozdrawiam ;) http://dziewczynawelcome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wakacje nawet w domu mogą być ciekawe. Ale ty za to mogłaś sie spotkać z wieloma osobami z innego kraju, wymienić się historiami, różnymi zagadnieniami. Super! :D Życzę najlepszego z okazji urodzin, zarówno twoich, jak i bloga. :)

    julia-skorupka.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają te krajobrazów :-)

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że miałaś okazję poznać coś nowego, zarówno nowych ludzi, jak i życie samo w sobie. Pewnie dostałaś ważną lekcję na przyszłość i nabrałaś trochę doświadczenia. Gratuluję, wiele osób w Twoim wieku mogłoby Ci pozazdrościć tej wiedzy :)
    Pozdrawiam i obserwuję ;) Tak Po Prostu BLOG

    ReplyDelete
  8. fajne zdjęcia

    http://skucinska.tumblr.com/

    ReplyDelete
  9. Ale świetne zdjęcia! Podwójne sto lat! :D

    ReplyDelete
  10. Szczerze Ci powiem, że mądrze napiane i mądre wnioski jak na tak młodą osobę jak Ty :)
    Najlepszego!

    Zapraszam!
    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    ReplyDelete
  11. Zawsze warto pytać, nie ważne o co. Zawsze warto szukać odpowiedzi i odkrywać. Życie byłoby bez tego strasznie puste moim zdaniem.
    Wszystkiego najlepszego dla ciebie i dla twojego bloga.
    Pozdro.
    https://dziennikidestiny.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Świetne zdjęcia!
    http://klaudencja.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego najlepszego!
    Czasami każdy potrzebuje odpoczynku więc może dobrze, że mialaś przerwę. Możesz wrócić ze zdwojoną siłą i nowymi pomysłami.
    https://wiktoria-komisarz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Kochana, cudowny blog! Piękne zdjęcia! I wszystkiego najlepszego! :)

    Zapraszam:
    http://paniantosiak.blogspot.com/

    ReplyDelete